הטעם הכי מוזר שפגשנו בגלידה!

כמה חודשים, אולי קצת יותר, אחרי הנחתת כיכר דיזנגוף והמראה המודרני המושלם ששיוו לה, קיבלה הכיכר חיים חדשים. עוד ועוד מקומות קולינריים נפתחו סביבה כשמרכזה הופך למקום מפגש חברתי הומה אדם. שמש, ספסלים ודברים טעימים. מה צריך יותר מזה?!

פינולי, הוא אחד העסקים הקולינריים הנהדרים שנפתחו במהלך שנת הקורונה ההזויה בכיכר דיזנגוף המחודש.

"פינולי", צנוברים באיטלקית, היא גלידריה מלאת תעוזה שמחפשת טעמים יוצאי דופן ויוצאת מהקופסה (שהזכירה לנו בעניין הזה את גלילטו הגלילית עם טעם השטרודל תפוחים וטעם הבראוניז-בטטה שלה וגם את ו"אייססלון" החיפאית). כבר הבנתם לאן אנחנו חותרים נכון? אז כן, טעמנו פה גלידה בטעם צנוברים סופר מיוחדת שלא פגשנו בשום מקום אחר אבל למען האמת, כשאנחנו באים לגלות גלידריה חדשה, אנחנו בוחנים אותה קודם כל לפי טעם אחד: הפיסטוק!

ובכן, יש לנו חדשות. טעם הפיסטוק של פינולי הוא סופר איכותי וטעים. בדקנו עם הבעלים, מדובר בפיסטוק סיציליאני משובח ולנו יש חך שרגיש לזה היטב. לא סתם שאלנו אותו. מבחינתנו, כשמישהו משקיע בפיסטוק סיציליאני יקר (וזה יקר. מאד), הוא מי שמשקיע בלקוחות שלו וראוי להערכה.

עוד טעמים נפלאים שבדקנו היו ה PB&J – חמאת בוטנים וריבה אמריקה סטייל, וכן טעם הקוקוס האקזוטי משהו. הגביעים היו נהדרים וגם תוספות מטבעות השוקולד מלמעלה הוסיפו חן.

גלידריה שכדאי לנסות. לפחות פעם אחת!

צילום: בטן מלאה
טעמתם את הגלידה של "פינולי" בהמלצתנו? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באינטסגרם של פינולי או בטלפון 03-6962458

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "גלידריות" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים" 

★ להמלצות נוספות באזור "תל אביב" 

כניסה לחשבון שלך: