חברת פרסום באינסטגרם - על פי מה חשוב לבחור?

בשנים האחרונות תפסו הרשתות החברתיות תאוצה בקרב קהל משתמשים רחב. זה לא משנה מה המין שלכם או בני כמה אתם – כנראה שאחת או יותר מהאפליקציות של הרשתות החברתיות מותקנת על גבי המכשיר הסלולרי שלכם. כל כך פשוט כיום להיחשף למידע מכל רחבי העולם. בלחיצת כפתור אתם בקבוצה בפייסבוק שעוסקת בספורט בינלאומי או בעמוד אינסטגרם שמוקדש לקולינריה. כלומר, כל אחד יכול למצוא את עצמו ברשתות החברתיות; ליצור קשרים עם אנשים חדשים, להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחומים שונים ולגלות עולמות שונים שלא היה מכיר אילולא היה נחשף אליהם ברשת החברתית.

כיום יש מגוון רחב של רשתות חברתיות, כאשר לכל אחת מהן אפיון משלה, תכנים שונים שמועלים בה וקהל יעד שונה המשתמש בה באופן תדיר. בשל העובדה כי הרשתות החברתיות חשופות למספר רב של משתמשים בכל רחבי העולם, כ-4.5 מיליארד, אם נרצה לדייק – הן בעלות השפעה וניתן להשתמש בהן למגוון רחב של תחומים. למשל, אם אדם ירצה לעורר דיון פוליטי, הוא יוכל לעשות זאת ברשת החברתית.  זאת ועוד, בשל כוחה של הרשת החברתית היא משמשת כיום גם כפלטפורמה לפרסום עסקי.

אז הגעתם עם רעיון מהפכני למוצר או שירות שלא נראה כמוהו, אבל הלקוחות עדיין לא מגיעים. בעידן בו קיימת תחרות כמעט בכל תחום, המשפט האחרון לא נשמע כל כך מופרך. אם בעבר היה מספר מצומצם של מסעדות או רשתות מזון, הרי שכיום אדם יכול לבחור מבין שפע של אפשרויות. מובן כי חשיפה מוגברת לא מעידה על איכותו של המוצר או השירות המוצע, אך היא ללא ספק מגדילה את הסיכויים שלהם להימכר.
על כן, כדי שיראו את העסק שלך – הוא חייב להיות נוכח בצורה משמעותית ברשתות החברתיות. כלל מפתח שצריך לזכור הוא שעסק שלא קיים ברשת החברתית – לא קיים בשוק בכלל.
כאמור, ניתן לפרסם ברשתות חברתיות שונות וקצרה היריעה מלהרחיב על פרסום בכל הרשתות החברתיות במאמר אחד. לפיכך, במאמר זה נתמקד בנושא הרשת החברתית – אינסטגרם.

אינסטגרם היא רשת חברתית הפועלת ברחבי העולם החל משנת 2010, המונה כ-1 מיליארד משתמשים בכל רחבי העולם. באינסטגרם לכל משתמש יש פרופיל אישי, בו הוא יכול לשתף תמונות או סרטונים. כל משתמש יכול לעקוב אחרי משתמשים אחרים, לצפות בתכנים שהם מפרסמים ולהגיב לפוסטים. חשוב לומר כי אינסטגרם היא רשת חברתית הנשענת על הממד הוויזואלי, בשונה מפייסבוק שם מפורסמים פוסטים בעלי מלל. מעבר לפוסטים בפרופיל האישי, בשנים האחרונות נוספו באינסטגרם פונקציות שונות למשתמשים: סטורי, בו המשתמש מפרסם תמונה או סרטון שנמחקים לאחר 24 שעות או רילס, סרטון שנשמר "לנצח" ומורכב ממספר סרטונים או תמונות. כיום, אינסטגרם נחשבת לרשת החברתית השנייה בעולם מבחינת כמות המשתמשים בה ועל כן מפרסמים רבים בוחרים בפלטפורמה זו כדי להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי.

 

פרסום עסקים באינסטגרם
מובן לכולם כי אינסטגרם היא פלטפורמה מדהימה לפרסום של עסקים, אך צריך לענות על שתי שאלות מרכזיות, מדוע ואיך?

  • מדוע לפרסם באינסטגרם? שאלה זו יכולה להיענות על ידי שני מרכיבים. ראשית, קהל יעד צעיר. הגיל הממוצע של המשתמשים באינסטגרם, עומד על 25-40. פרט זה הוא משמעותי עבור המפרסם. על כן, סביר להניח שחברות אשר פונות לאנשים בטווח הגילאים המוזכר, יעשו שימוש בפרסום באינסטגרם. שנית, אפיון. אינסטגרם מאופיינת במדיה ויזואלית. הייחודיות של אינסטגרם על פני שאר הרשתות החברתיות, היא שניתן למשוך את תשומת לבו של הלקוח באמצעות פיד מעוצב בצורה אסתטית ומעניינת. לעומת מלל שצריך להתעמק בו, תמונות וסרטונים יכולים למשוך יותר בקלות את המשתמשים. התיאבון נפתח באמצעות העיניים, וזה לא רק בהקשר הקולינרי. כלומר, אם ניכנס לפיד שמעוצב בחוסר טעם, כנראה שנצא ממנו באותה השנייה. אך אם ניכנס לפיד מושקע ומעוצב בצורה מקצועית, נגלול בו דקות ארוכות, גם אם התכנים פורסמו מזמן. לכן, בעל עסק אשר משתמש בפלטפורמה זו, יכול לנצל את הממד הוויזואלי ולעשות בו כרצונו.
  • איך מפרסמים באינסטגרם? חשוב לבנות קהילה איכותית לטווח ארוך, ליצור תוכן מקצועי שוטף ולגרום למשתמש ליצור מעורבות בפרסום של העסק על ידי לייקים, שיתופים ותגובות. באמצעות כך וככל שהמעורבות גדולה יותר, כך תיווצר חשיפה לקהל יעד רחב יותר. זאת ועוד, ניתן לעשות שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל באינסטגרם (המכונים גם: משפיענים), דבר שייצור חשיפה אורגנית לעסק בזכות כוח ההשפעה הגדול שלהם. חשוב ליצור אסטרטגיה שיווקית על בסיס קהל היעד אליו פונה המוצר. אסטרטגיה זו תשפיע על התכנים שיפורסמו באינסטגרם. מובן מאליו כי את התכנים יש לפרסם בצורה חכמה ומקצועית ובתזמון נכון כדי שהתפוקה מהפרסום תהיה גדולה.



    לאור כל הדברים שהוזכרו במאמר זה, חשוב ואף הכרחי שהעסק שלכם יהיה נוכח באינסטגרם. מבחינת הפרסום, אין ספק כי בעל העסק יכול לפרסם בצורה עצמאית באינסטגרם. אך, צריך לקחת בחשבון כי פרסום לא מקצועי, עלול לפגוע בתדמית של החברה ולעשות נזק שיהיה קשה לתקן אותו, מה גם, שהוא דורש המון זמן בתכנון ובביצוע. על כן, חשוב להיעזר באנשי מקצוע, כדי להפוך את דף האינסטגרם לאיכותי ביותר בשוק. עם עשרות אלפי עוקבים אורגניים באינסטגרם, אנחנו יכולים להגיד בפה מלא כי אנחנו האנשים אותם אתם צריכים בשביל להרים את העסק שלכם הכי גבוה שאפשר. אנחנו, בבטן מלאה, מנהלים דפי אינסטגרם לעסקים כבר שנים רבות. זו המומחיות שלנו. אנחנו מתחייבים על מקצועיות, אמינות, מצוינות ויסודיות בכל הקשור לניהול הסושיאל מדיה. במסגרת השירות שלנו אנחנו מנהלים דפי אינסטגרם עסקיים לכל סוגי העסקים. חשוב לומר, כי לעסקים חדשים אנחנו מקימים דף אינסטגרם מאפס, כדי ללוות אתכם בתהליך בצורה מלאה. כל התהליך נעשה בשקיפות מלאה, כלומר, נלמד על קידום סטורי באינסטגרם, איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם, איך לכתוב פוסט באינסטגרם, איך להעלות פוסט באינסטגרם ועוד. אם דיברנו מקודם על החשיבות של פיד מאורגן ומסודר, נספר שאנחנו מעצבים בדף האינסטגרם שלכם פיד ויזואלי אחיד ע"י צלמת ומעצבת במקצועה. למעשה, אנחנו מתמחים בייצור סטוריטלינג, כלומר, לספר את הסיפור של העסק שלכם בצורה וויזואלית. בנוסף, במסגרת השירות שלנו, אנחנו מייצרים תוכן שנכתב על ידי קופירייטר. כך שתמונות, סרטונים, פוסטים ועוד יעלו באופן שוטף בדף האינסטגרם של העסק. השירות שלנו כולל גם קידום ממומן ברשתות החברתיות (יצירת קמפיין ממומן, טירגוט קהל היעד, אופטימיזציה וניתוח נתונים). חשוב להבין כי המטרה שלנו זהה לשלכם – משיכת לקוחות פוטנציאליים לעסק.

    אז אם אתם לא מתפשרים על פחות ממצוין, המקום שלכם איתנו. נשמח שתפנו אלינו עוד היום!

כניסה לחשבון שלך: