ההמבורגר הכי מפתיע של הצפון!

כבר אמרנו את זה פעמים רבות בעבר ובמקומות שונים גם כאן בבלוג ונמשיך להגיד את זה. אנחנו לא מאמינים בדירוגים של מסעדות ועסקים קולינריים כי זה לא מרגיש לנו הוגן להעדיף עסק אחד על משנהו, בתקופת זמן מסוימת, בחוויה ספציפית מאד.

אבל! יש מקרים שהם פשוט וואו ונכון לזמן כתיבת השורות, אין להם מתחרים.

זה בדיוק המקרה של מר. באן בורגר מרשת הסינטה בר החיפאית (הכוללת את סינטה בר, סינטה בר אקספרס, ממבו מילאנו וששון בר). רגע לפני שנספר לכם את החוויה הלא נורמלית שהייתה לנו במר. באן בורגר, נספר שההיכרות עם הקבוצה החלה במסעדה החדשה שלהם ממבו מילאנו. חווינו שם (פעמיים) את אחת החוויות הקולינריות הכי מדהימות שהיו לנו בישראל, בטח ובטח בשנת 2020. ואז הבנו שזו הרמה שקבוצת הסינטה בר שומרת עליה ושאין סיבה שלא נטוס לבקר גם את מר. באן בורגר.

צדקנו. מדובר בהמבורגריה מושחתת למדי שהבעלים, רם לסרי, דואג לייצר. חבל להרחיב עוד במילים. קבלו:

ניו קפרזה – לחמניית פרעצל של מאפיית ברדא המדהימים עם קציצת המבורגר, שניצל מוצרלה, ריבת שרי חריפה, חוץ בלסמי, איולי ורוקולה. טיב הבשר עם המתקתקות של השרי, המוצרלה הנמתכת והלחמניה המפורסמת של ברדא, יוצרים המבורגר מעולם אחר!

גורילה – המבורגר בג'בטה, עם איולי ברביקיו, חזה אווז צלוי, בייקון טלה ובשר בבישול ארוך.

פרנץ' – לחמניית בריוש – פרמז'ן מטורפת עם בייקון טלה, ריבת בצל ביין אדום, גבינת בושה, איולי וחסה. כבר סיפרנו לכם שהגבינה שאסף הכי אוהב כנראה היא בושה? והעובדה שהגבינה מגיעה בשילוב נכון לריבת הבצל המתוקה, יוצרת פה עוד המבורגר לפנתיאון.

קריספי צ'יקן – פרגית בציפוי פריך בלחמניית שומשום עם סלט כרוב, חסה, איולי ורוטב ברבריקיו. מסוג ההמבורגרים שמותאים בדיוק לצוף. "שניצל" עם רטבים מחמיאים? ברינג איט און בייבי!

ספיישל שרם הכין במיוחד עבורנו! קציצת המבורגר בלחמניית בריוש בשילוב כבד אווז, איולי כמהין, רוקט ופורטבלו צלויה שנתנה פה טוויסט מטורף עם הטעם האדמתי. משתלב מדהים עם כבד האווז!

צילום: בטן מלאה

והצ'יפס במקום הזה פשוט לא נורמלי והרטבים שליד מיוחדים בטירוף. רוטב חמאת בוטנים ורוטב קארי. כל אחד מיוחד יותר מהשני. חגיגה.

ואם איבדנו כבר מזמן את המקום הסביר בבטן להכניס עוד גרגיר אחד של מזון, הגיעו צמד קינוחים שלא יכולנו כמובן, לסרב להם. מדובר בקינוחי כוסות משודרגים. אחד עם קרם מסקרפונה, שטרויזל וקולי פטל והשני עם קרמו שוקולד, שטרויזל קקאו ופניני קראנץ'!

ואז כשכבר עמדנו באמת להתעלף, כי אנחנו כבר בזוב דם פה, הגיע ה-קינוח של המקום. (מזכירים שאכלנו פה 5 המבורגרים ושני קינוחים כן?!). אנחנו מדברים על צמד עוגיות שוקו צ'יפס-בוטנים במילוי גלידת וניל ורוטב קרמל. מושחת, מדויק, מפואר, מטורף. העוגיות רכות וכיפיות, הגלידה מצוינת ורוטב הקרמל מוסיף מתיקות לא מוגזמת מדי. וואו!

צילום: בטן מלאה

לסיום, שאלנו ליתר ביטחון איפה בית החולים הקרוב לכאן כי לא היינו בטוחים שנגיע שלמים לאוטו. אבל זה סתם בשביל הבדיחה כי אסף חיפאי ומכיר פה כל פיסה.

מר. באן בורגר זכתה לקבל מאיתנו את מדבקת האיכות של "בטן מלאה" לשנת 2020 ואפילו לא צריך לפרט את הסיבות נכון?

ניסיתם את ההמבורגרים או הקינוחים של "מר. באן בורגר"? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "מר. באן בורגר" או בטלפון 077-3628388

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "המבורגר ובשרים" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מושחת" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "אוכל רחוב"

★ להמלצות נוספות מאזור "חיפה"

★ להמלצות נוספות מאזור "הצפון" 

כניסה לחשבון שלך: