יקב אמפורה גורם לישראל להיראות כמו טוסקנה!

קצת אחרי הסֶגֶר והגל הראשון שהשאיר את כולנו המומים, הרגשנו שיש צורך אמיתי בלעשות כיף. לא רק אצלנו, אצל כולם. הבנו שיש פחד תהומי לשבת במקומות סגורים כמו מסעדות ואז צוף הבריקה עם מה שהפך לימים לפרויקט "היין והגבינות" שלנו. כי בינינו, מה כיף יותר מיין וגבינות?!

בפרויקט "היין והגבינות" אנחנו תרים ברחבי הארץ אחרי היקבים הישראלים המיוחדים והטעימים בישראל ומרגישים גאווה אדירה.

אנחנו פוגשים יקבים עם נוף היסטרי לכנרת או לכרמים שלהם עצמם, יקבי בוטיק ביתיים שמייצרים הכל בסמוך לחדר השינה שלהם, יקבים עם יינות בטעמים חלקים ועדינים ובעיקר, אצל כולם, סיפורים יוצאי דופן על תושיה, ישראליות והגשמת חלום. ושלא תטעו, יש לנו יינות מצוינים בארץ!

יקב "אמפורה" הוא בראש ובראשונה אחד היפים שראינו. הדרך ליקב  מהחנייה עוברת בּבּוּסתן מלא גְפַנים עם ענבים אמיתיים שאפשר ממש למשש ולטעום. מבנה יקב אמפורה עשוי אבנים משתלבות ואם תוסיפו את השקט של מושב כרם מהר"ל והיער הסובב לו, תחושו כמונו, באווירה של לא פחות מ…טוֹסקנה! כן כן, טוסקנה בישראל!

היינות מצוינים ואפילו זכינו לטעימה סודית של יין פורט (בן ארבע) – היין האהוב עלינו מכל. 18% של יין מתוק ובועט הנמכר ביקבים כמשקה דג'יסטיף שחייבים לנסות!

מעבר לנוף, ליינות, לשקט ולאווירה הקסומה כאן, דגמנו את פלטת הגבינות העצומה של אמפורה. קודם כל ההגשה שלה מהממת. בוצ'ר (פלטת עץ) ענק עם סלסלה יפה שחובקת בלחם. והתכולה, מה אין בפלטה הזו? מטבלים כיפיים, זיתים מצוינים, אגוזים, שמ"ז משובח לטבילה, גבינות בוטיק, פירות משגעים, לחמים טריים ובכלל, מארז שכולו שפע. אבל עזבו הכל… יש מנגו!!!

יקב אמפורה! יקב שאסור לכם לפספס!

ביקרתם ב"יקב אמפורה" בהמלצתנו? טעמתם את היינות והגבינות? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "יקב אמפורה" או בטלפון 04-9840702

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "יקבים – יין וגבינות" 

★ להמלצות נוספות מאזור "זכרון יעקב והסביבה"

★ להמלצות נוספות מאזור ה"צפון"

כניסה לחשבון שלך: