כבר שנתיים שאנחנו במרדף אחריה!

אתם כבר יודעים שאנחנו מכורים למתוקים וקינוחים ומחפשים תמיד את הטעמים המיוחדים ביותר שיש לעולם לתת. ובכן, הרבה ממה שאנחנו מחפשים נמצא באינסטגרם. אנחנו מסמנים מטרות שחייבים לטעום וממליצים, אם טעים לנו כמובן. אבל יש קונדיטורית אחת שפשוט לא הצלחנו לטעום או לפגוש במשך שנתיים. קוראים לה נוגה זיכל.

שנתיים שלמות היא מכינה קינוחים שמשגעים אותנו דרך הרשת. שלל רמיזות וסקרנות אינסופית לקינוחים המדהימים שהיא מכינה הגיעו סוף סוף אל קיצן. את נוגה השכלנו לפגוש אחרי שהתחילה לעבוד כשף קונדיטורית ברשת הגלידריות הסיציליאנית וכמאמר הקלישאה – היה שווה לחכות!

לפני הכל, טעמנו את הגלידה של המקום שהתחדשה לאחרונה במכונות חדשות שהופכות את מרקמה לחלק יותר וכיפי הרבה יותר לאכילה. הטעם שאנחנו בודקים בכל גלידרייה כדי לוודא אם היא מצטיינת או רגילה כמו כל השאר הוא כמובן פיסטוק. בשנים האחרונות הבינו יותר ויותר קונדיטורים, מאפיות וגלידריות שאת הפיסטוק שטעמנו בילדות יש להוציא מהחוק, וכדאי מאד להשקיע במחית פיסטוק איכותית – צרפתית או סיציליאנית – על אף העלות הגבוהה של חומר הגלם הזה.

באופן אישי, נחשפנו אשתקד לטעם הפיסטוק הסיציליאני האלוהי בטיול באיטליה והבנו את ההבדל. הפיסטוק בגלידריה הסיציליאנית מצוין ואי אפשר להפסיק ללקק אותו. לצדו טעמנו גם קקאו 70% איכותי מאד ושניהם הגיעו בגביע מצופה שוקולד ובוטנים קצוצים. ביד השנייה טעמנו סורבה תות וטעם ספיישל אננס מוסקט מטורף בכל קנה מידה! מעל כל אלה גם קיבלנו גביע גלידה פיצי ממולא ברוטב שוקולד לבן חם ששופכים על הגלידה להגברת השחיתות.

צילום: בטן מלאה

אבל שיא החוויה הגיע כשנוגה הוציאה את אוסף הקינוחים ההיסטרי שלה:

פחזנית סנט הונורה טופי קרמל מלוח שהייתה עצומה בגודלה, מפוארת ומלכותית.

בר שוקולד חלב ומריר עם נגיעות אספרסו, קראנץ' פצפוצי אורז, פרלינה ולוז מוזהבים.

קסטה סנדביץ' לוטוס (עם שוקולד מצופה בחלקה) משוגעת שמיועדת לחובבי הלוטוס כמונו.

סניקרס הומייד שהכתרנו כטוב יותר מזה של סניקרס המקורי. סניקרס צריכים לבוא ללמוד מנוגה איך להכין סניקרס! עד כדי כך!

טירמיסו מטריף ברמה מאד גבוהה. אוורירי, איכותי ומוקפד.

אקלר אגסים מבושלים ביין מוסקט עם שנטי תבלינים ושקדים קלויים. אמאל'ה.

צילום: בטן מלאה

לסיכום רק נגיד שזו הייתה חוויה מושלמת. מעבר לטעמים הייחודיים ולקינוחים המופלאים של נוגה שמשתנים עם הזמן (ולא בהכרח קיימים בכל הסניפים, אנחנו טעמנו בסניף דיזנגוף), פגשנו גם את קרן, הבעלים המקסימה והחברותית של המקום הטעים והאיכותי הזה כבר 20 שנה, שלא רק דאגה שהחוויה תהיה מדויקת מבחינתנו, אלא הוסיפה ושמרה על סול בזמן שהתענגנו על הטעמים!

הגלידריה הסיציליאנית קיבלה מאיתנו את מדבקת האיכות של בטן מלאה לשנת 2020. אין שאלה בכלל.

טעמתם את הגלידה או הקינוחים של "גלידריה סיציליאנית"? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשר לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באינסטגרם של "גלידריה סיציליאנית" או בטלפון 03-6962458

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "גלידריות" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים" 

★ להמלצות נוספות באזור "תל אביב" 

כניסה לחשבון שלך: