איך עושים אינסטגרם עסקי?

מובן לכולנו כי האינטרנט שינה את האנושות. אולי זה נשמע קצת דרמטי מדי, אך אם נסתכל על המציאות שלנו כיום לעומת המציאות של הדורות הקודמים, נגלה שזה נכון. במהלך השנים חל שינוי משמעותי באורח החיים בכל התחומים. אם בעבר, אנשים היו צריכים להתאמץ בשביל להשיג מידע, הרי שכיום התוכן מגוון ונגיש לכל אחד בלחיצת כפתור. כאשר מדברים על האינטרנט, אי אפשר שלא להזכיר את הרשתות החברתיות. המטרה הבסיסית של הרשתות החברתיות הראשונות הייתה לבנות פלטפורמה בה אנשים מכל רחבי העולם יוכלו ליצור קשרים חברתיים. אין ספק כי המטרה הזאת עדיין מתקיימת בכל הרשתות החברתיות, אך עם הזמן נוצרו מטרות נוספות. אחת מהן היא השימוש בפלטפורמה הזו ככלי לפרסום עבור עסקים רבים.
מאמר זה יעסוק במושג Instagram Business Account ובו נבין איך לעשות אינסטגרם עסקי.

פתיחת חשבון אינסטגרם

 פתיחת אינסטגרם היא דבר שקורה באופן יומיומי. באמצעות הרשמה לאינסטגרם כל אחד מאיתנו יכול לפתוח פרופיל אינסטגרם חדש משלו ולהיות פעיל ברשת החברתית. יש לציין כי פתיחת חשבון אינסטגרם נוסף היא אפשרית. חשוב להבין כי ניהול פרופיל אינסטגרם הוא לא משימה מורכבת למדי, כל עוד הוא פרטי. בהקשר זה, נציין כי יש הבדל בין אינסטגרם פרטי ובין אינסטגרם עסקי. באינסטגרם הפרטי כל אדם יכול לשתף בחוויות שלו באמצעות תמונות וסרטונים כשדף פרטי מיועד למשפחה וחברים.

מה זה חשבון עסקי באינסטגרם?

כאשר אנחנו מדברים על חשבון עסקי באינסטגרם, אנו מדברים על עמודים שמשרתים עסק ונועדו לפרסם מוצרים או שירותים. חשבון עסקי באינסטגרם מייצג את חלון הראווה הדיגיטלי של העסק. כאשר בוחרים להשתמש באינסטגרם, כדאי להבין  מהם היתרונות בפרסום בו כבעלי עסק.

  1. צפייה ב-Insights – מסך זה מספק למפרסם מידע ונתונים על ההתנהגות של המשתמשים בעמוד. המידע מאפשר למפרסם להבין אילו תכנים משכו את הקהל וליצור תכנים דומים בהמשך. המידע שניתן למצוא במסך זה הוא: כמות המעורבות (לייקים לתמונות וסרטונים, מספר צפיות בפוסטים, מספר הקלקות, מספר פניות ועוד), נתונים דמוגרפיים על הקהל שעוקב אחר החשבון שלכם גיל, מין ומיקום לפי מדינות או ערים). ברגע שמידע זה נמצא בידיו של המפרסם, הוא יודע לדייק ולהתאים את התכנים לקהל היעד הרלוונטי.
  2. כפתורים – על גבי הפרופיל העסקי יופיעו כפתורים מהירים של יצירת קשר, כתובת העסק ועוד. כפתורים אלו מנגישים את הגעת הלקוח לעסק ומניעים אותו לפעולה ע"י סיוע במציאת הפרטים של העסק בקלות ובמהירות.
  3. פרסום –  באמצעות החשבון העסקי, המשתמש יכול להגדיר סכום כסף שישמש לקמפיינים פרסומיים בפלטפורמה. פרסום ממומן עשוי להגדיל את אפקט הפרסום הכללי של העסק ברשת החברתית, להגדיל את החשיפה למותג ולייצר יותר לקוחות. מובן כי את הפרסום ניתן לטרגט ולהפנות לקהל יעד ממוקד אשר עשוי לרכוש את המוצר או השירות. בנוסף, ניתן לקבל נתונים אודות תוצאות הקמפיין ולהפיק מהם לקחים לקמפיינים הפרסומיים הבאים.
  4. קישור ב-story – הפיצ'ר הזה מאפשר לשתול קישורים עבור הלקוחות ולהפנות אותם לקישורים / דפים ייעודיים כמו מבצעים, תפריט חדש וכדומה.

 

*חשוב לזכור כי אם אתם לא מעוניינים עוד בפרופיל עסקי ורוצים לחזור לפרופיל הפרטי שלכם – הפעולה אפשרית.
זאת ועוד ניתן אף למחוק חשבון אינסטגרם, פרטי או עסקי. 

  • איך הופכים חשבון אינסטגרם עסקי לפרטי? ניתן לשחזר את חשבון האינסטגרם הפרטי בכל עת ניתן גם לעבור בין חשבונות (Business ו Creator) כדי למצוא את החשבון המדויק ביותר לעסק שלך. כלומר, אינסטגרם נותנת מענה מלא לשאלה איך מבטלים חשבון עסקי באינסטגרם.
  • איך מוחקים חשבון אינסטגרם? בעיקרון, עדיף לא למחוק את חשבון האינסטגרם, מאחר ויש שם תכנים רבים שעשויים לשמש אתכם בטווח הארוך. אך אם בכל זאת בחרתם למחוק, ניתנת לכם את האפשרות. זאת ועוד, ישנם אנשים שרוצים להיעלם לתקופה מוגבלת מהרשת. על כן, אינסטגרם מאפשרת להשבית את החשבון לתקופה מוגבלת, כך שלא יוכלו לראות דבר אודות המשתמש. כאשר המשתמש ירצה להשתמש באינסטגרם, הוא יוכל לעשות זאת כאשר פרטיו עדיין בתוך החשבון. שתי הפעולות שהוזכרו לעיל, נעשות רק דרך הדפדפן. יש להזין את הפרטים ולציין מהי הסיבה שבעקבותיה תרצו למחוק או להשבית את החשבון.

מובן כי ניתן לפתוח חשבון אינסטגרם עסקי לבד. ברחבי הרשת ישנם מדריכים רבים שמסייעים לגולשים לפתוח חשבונות אינסטגרם עסקיים. אולם, כמו בכל דבר אחר, חשוב לעשות זאת במקצועיות ולא כלאחר יד.

נשמח לספר לכם שאנחנו, בבטן מלאה, באינסטגרם מ 2016 בעלי דף עסקי עם עשרות אלפי עוקבים אורגניים.
נתון זה מעיד על הידע המקצועי שלנו ועל היכולות שלנו בניהול דפי אינסטגרם לעסקים .
כלומר, בכל הקשור לנושא של אינסטגרם עסקי – טיפים, מקצועיות ושירות – זה אנחנו. במסגרת השירות שלנו נוכל לענות על השאלה איך עושים אינסטגרם עסקי עבור העסק שלכם וללוות אתכם בתהליך של Open Business Instagram.

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

כניסה לחשבון שלך: