ספונטנים מרוויחים יותר!

לידה, אירוע לא פשוט בפני עצמו וחודשיים של גידול תינוקת בת יומה, הם מהתקופות הקשות שיש בחיים. הלידה והמעבר המהיר מדי (בלי חוברת הסברה) מזוג נשוי נטול דאגות לזוג נשוי + תינוקת וארגזים של אחריות, הם תקופה מאתגרת.

לא פלא שכאשר הצלחנו להרים את הראש מעל המים ולהעז לנשום אוויר, חזרנו למה שהכי עושה לנו טוב. אוכל איכותי, טעים ומנחם. היו אלה צוהריי שבת חורפיים חמים במיוחד (כי בואו, זה לא שבשאר הזמן קר ומושלג) בהם חיפשנו מסעדה שתספק לנו את היצר. מחיר? בכלל לא שיקול הפעם.

מהחיפוש עלתה אייבי של האחים דוקטור (מ "דוק" ו "האחים") שמסתתרת לה אי שם בלינקולן השקט. הגענו דיי מוקדם מתוך הנחה שהמקום מלא בשל הזמנת מקומות מוקדמת כך שגם ישבנו בנחת ובלי למהר לשום מקום. השמש טפחה לנו על הראש וכרמל, המלצרית המקסימה ביקום, דאגה שנהיה מרוצים גם אחרי המעבר הכפול לשמש ואז לצל בחזרה.

פתחנו עם פאבה קלאסית מאפונה צהובה, בצל סגול קצוץ, עשבים טריים, פלפל חריף ירוק ושמ"ז שנוגבה עד תום ע"י אסף. מרקמה היה מדהים, מדויק וממרחי בדיוק כמו שצריך להיות והשילוב שלה עם חריפות הבצל והפלפל לצד רעננות העלים והשמ"ז היה עונג אמיתי. כמה כיף לראות ולהרגיש פאבה אותנטית מאפונה צהובה בדיוק כמו ביוון בזמן שמסביב יש נורמה של "פאבות" מקטניות אחרות.

צילום: בטן מלאה

צוף תמיד מעדיפה את המנות הטבעיות יותר, בדיוק כמו זו של המג'דרה פריקה ועדשים שחורות, עם בצל, שמנת חמוצה ועגבניות מרוסקות שהרגישה חמימה, נעימה, ביתית ו…טבעית. בלי יותר מדי התחכמויות. לפעמים זה כל מה שצריך מאוכל. לתת לו את הבמה כמו שהוא רוצה להופיע בה.

צילום: בטן מלאה

בחרנו בעיקרית אחת כי ידענו איזה קינוחים משוגעים יהיו פה אז אסף התפנק על נקניקיות פורל לצד כרוב בבישול ארוך ואיולי חרדל וכשאנחנו אומרים התפנק זה חיוכים לא נורמליים למצלמה (ומחוצה לה). והכל בזכות כרמל, אותה מלצרית מדהימה ממקודם. בתחילת המפגש הנקניקיות עוד לא הספיקו לצאת לסרוויס וכרמל ראתה כמה המנה הזו מסקרנת את אסף, לכן דאגה לשריין מראש שברגע שתהיה מוכנה היא תוציא לנו אותה לשולחן. מבחינתנו זה לדאוג אקסטרה ללקוח ולהיות אכפתי. הכי קל מבחינתה היה לשכוח מזה בין שלל המשימות שיש לה. שאפו.

המנה הזו הייתה מושלמת ואין טעם בכלל שנרחיב את הדיבור. נסכם ונכנה אותה "נקניקיות שוקרוט סטייל למצטיינים".

צילום: בטן מלאה

ואז הגיע הרגע הגדול של הערב (איזה ערב? אמרנו צוהריים לוהטים. בדקנו את הערנות שלכם) – הקינוחים של אייבי!

קבלו אותם במחיאות כפיים סוערות כי, ספוילר, מגיע להם מאד:

כנאפה ג'יבן וסאמנה לצד קנל של גלידת פיסטוק שאמאל'ה ואלוהים ישמור כמה שזה היה טעים. הגלידה האיכותית נמסה לאיטה לתוך הכנאפה בין פסי הקדאיף וטעם הסאמנה שעטף לנו את הלשון. וואו!

ואם לא דיי בוואו אחד קבלו וואו שני: ברד פודינג קובנה עם תפוז סיני, קרם אנגלז ופרג. אסף לא סובל תפוז סיני (קומקוואט) אבל התעקשנו לנסות בכל זאת והטעם המר שמאפיין אותו בדרך כלל, היה כאן כנגיעונת ממוקדת שהוסיפה עוד נדבך למתיקות הנפלאה של הקינוח. רק תראו את הקינוח בתמונה, קחו ביס מלמעלה למטה עם הכף ונגבו ברוטב. עצמו עיניים והתרגשו.

תודה על חוויה קולינרית בלתי נשכחת!

צילום: בטן מלאה

בינואר 2021 אייבי הצטרפה למשלוחים ב Wolt ויש לכם הנחה מפנקת מאיתנו בהזמנת משלוח ראשון בשימוש בקוד הקופון: Betenmelea
אהבתם את ההמלצה על "אייבי"? הגעתם בהמלצתנו והיה טעים? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "אייבי" או בטלפון 03-7775161

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "בראנץ' במסעדות"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ים תיכוני-ישראלי" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מסעדות שף" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "דגים" 

★ להמלצות נוספות באזור "תל אביב"

כניסה לחשבון שלך: