המנה המושחתת של השרון!

את המסעדה המדהימה של תל יצחק הכרנו לראשונה ביום הולדת של צוף, אי שם בספטמבר 2019. התחלנו בקוקטייל של בנדיקטין ואננס, ליים ולמון גראס כשלראשונות היו אלה קרפצ'יו אינטיאס עם במיה, קרם פרש ואיולי יוזו ומנת בוראטה על קרם שרי צהוב, אנשובי וקראמבל רוזמרין (!).

בעיקריות טעמנו פסטה פפרדלה עם חמאת אגוזי מלך, שום קונפי, ריקוטה ולקינוח פלא שקשה לתיאור אבל ננסה בכל זאת: כדור גלידת ברולה אננס שיושב על קרם מסקרפונה, קוביות אננס, מרנג וקרם מנגו. אחד הקינוחים האדירים שטעמנו במסעדה ובכלל, ארוחת ערב מהמוצלחות שפגשנו ברמה קולינרית גבוהה עם שפה קולינרית ייחודית. מסעדת שף לתפארת!

לצערנו, התאורה כאן הייתה חשוכה ולכן את האושר הזה שחלקנו ביום ההולדת של צוף לא נוכל להראות לכם אבל ההקדמה הזו חשובה כדי להבין את הביקור הבא שלנו בתל יצחק.

נובמבר 2020 בימים שבין סגר שני לשלישי ולקראת חנוכה הממשש ובא. התירוץ להגיע לבייקרי החדש של תל יצחק שנע בין מאפייה למעדנייה, הוא כמובן אוסף הסופגניות שהוציא לנו את העיניים באינסטגרם וכחלק מפרויקט הסופגניות שלנו לשנת 2020, וזה בדיוק מה שעשינו בחצר הקסומה של תל יצחק. טעמנו סופגניות.

מזג האוויר היה קריר ונעים, אפרורי בחלקו ושמשי בחלקו האחר. ולמרות המחשבה על הסופגניות, כשהגענו, החלטנו גם לבדוק את האוכל כאן לאור הקולות שהשמיעו הקיבות שלנו.

לצד קפה קר וחלב שקדים שמסב לנו אושר תמידי, פתחנו בטוסטוני אבוקדו עם שרי צבעוניות, צנונית, ביצה, בצל ירוק שהיה פשוט ומדויק ומבחינתנו לאכול כל בוקר ארוחת בוקר כזו. בדיוק כזה. פריך, מרענן, מלא בטעמים וטרי כאילו הכל נקטף והוכן לפני 3 שניות בדיוק. לצד הטוסטונים המופלאים, זכינו לטעום גם לביבות זוקיני עם צזיקי זעתר ושמ"ז. תחילה חשבנו שזה יהיה כבד לבוקר אבל הו לא, הן היו רכות ונמסות בפה, מרעננות וקלילות ופשוט כאלה שאי אפשר להפסיק לאכול אותן.

צילום: בטן מלאה

אבל ה-מנה שאין ספק שנחזור לאכול אותה שוב ושוב ושוב והיא אחת המנות המושחתות שפגשנו בארץ, לבטח באזור השרון, היא טוסט גאודה עם ביצה עלומה ומחית כמהין שמכינים ממש פה במקום. הגבינה המותכת נמשכת עד אין קץ, הרוטב מטריף את הדעת והטעם הכמהיני מעורר התפלאות באופן אצילי. מושחת ואצילי. אחרי ביס אחד נעתקו המילים מפיו של אסף ואנחנו חושבים שהתמונות מדברות בעד עצמן.

וכמו שכתבנו בתחילה, באנו בשביל הסופגניות, נשארנו (ונחזור) בשביל הטוסט. אושר עילאי.

צילום: בטן מלאה

אכלתם את הכריך המושחת וביקרתם ב"תל יצחק" בהמלצתנו? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "בייקרי תל יצחק" – או בטלפון 09-7411110

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "כריכים"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מושחת"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מאפיות / בייקריז"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ארוחות בוקר"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "בתי קפה"

★ להמלצות נוספות באזור ה "שרון"

כניסה לחשבון שלך: