המאפים הפריכים שהדהימו אותנו!

תושה, שילוב של תומר ושחף, היא פרי מלאכתם של צמד החברים הטובים שפתחו את הפינה השלווה והקיבוצניקית שלהם פה בגליל ונדמה שהפינה אף משקפת את הלך הרוח הפסטורלי המאפיין את הקיבוץ. כמי שלא חי את האזור ומכיר אותו לראשונה, שמענו שממש לא רחוק ממרכז העניינים פה, כלומר חדר האוכל ותושה בייקרי, יש מנחת מסוקים, מכוניות יוקרתיות ובתים מפוארים שלא מביישים אף וילה בסביון, כפר שמריהו ודומיהם. בפועל, נחשפנו לקשישים על קלנועיות, מרבדי דשא ירוק קצוץ ולוח שעם עם הודעות על חוגים. אותנו זה מרשים יותר.

צילום: בטן מלאה

כבר בכניסה לתושה בייקרי קיבלו את פנינו בחיוך שחף והעובדים שמאחורי הויטרינה העמוסה. ועמוסה זה אומר שבלתי אפשרי באמת לבחור. מזל ששחף עזר לנו!

פתחנו עם קפה קר (זוגי כמובן) לצד מספר מלוחים של בוקר: מאפה פולנטה פטריות ועלי בייבי, קרואסון גבינות (שמנת מתובלת, גבינת עזים) וכרוב סגול ובורקס סלק פרמז'ן וזרעי פשתן שהוא ההיילייט המלוח מבחינתנו כאן. המילוי של הסלק המתקתק והעדין עם הפרמז'ן היה כמו הופעה חיה של מדונה מבחינתנו. הצגה.

צילום: בטן מלאה

במתוקים דגמנו מאפה בסבוסה, טחינה וצנוברים מושלם בכל קנה מידה של כל כוכבי הלכת שאתם מכירים! היו פה גם קינוח מוס מנגו פסיפלורה עם קרם קוקוס ושוקולד לבן בעיטור עלי זעתר טריים מהגינה (!) ופאי פיסטוק עם מחית פיסטוק ואמרנה עם קרם פיסטוק וניל ופיסטוקים קצוצים מעל אבל עזבו, הבסבוסה, אוי הבסבוסה.

צילום: בטן מלאה

המאפים של תושה פשוט מצוינים, חמאתיים ועם כמות מילוי מדויקת ונכונה. בצק העלים היסטרי והחברים פה יודעים מה הם עושים!

מה שמדהים יותר מהכל הוא שבמרחק 2 דקות נסיעה (מדדנו) נמצאת אחת מנקודות התצפית היפות בישראל. אנחנו מדברים כמובן על התצפית בראש הנקרה המשקיפה ממעל על כל חופי צפון מערב הגליל בואכה חיפה וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לאסוף מתושה בייקרי קצת גודיז או להזמין לשם וליהנות מהפלא הויזואלי הזה. אגב, למרחיקי לכת יש גם את הנקרות והרכבל אבל לא בדקנו בעצמנו את החוויה שם.

צילום: בטן מלאה

נ.ב.

את הטיול לראש הנקרה ותושה בייקרי שילבנו עם ביקור ביקב הרי גליל הסמוך למקרה ותחפשו יום כיף בגליל הצפון מערבי.

טעמתם את המאפים / הקינוחים ב"תושה בייקרי" בהמלצתנו? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

כשר (חלבי)

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "תושה בייקרי" או בטלפון 050-4712761

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מאפיות / בייקריז" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ארוחת בוקר"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים" 

★ להמלצות נוספות  באזור ה "גליל" 

★ להמלצות נוספות באזור ה "צפון"

כניסה לחשבון שלך: