שיווק מסעדות בפייסבוק – המדריך המלא

מדהים לחשוב איך עד לפני מספר לא רב של שנים, אנשים היו צריכים לטוס או להפליג שעות ארוכות לארצות אחרות כדי לחוות את הפולקלור של המקומיים. אדם, שהיה רוצה לטעום מאכל מקומי, היה מסתובב בין השווקים ומוצא את מבוקשו. כיום, אותם מאכלים מסורתיים נמצאים ממש כאן, לידינו, בישראל. אנשים נוסעים בכל רחבי העולם, טועמים טעמים חדשים ומביאים אותם לתוך הצלחת שלנו. אז, לפני שאתם ממריאים למזרח הרחוק או לאירופה, כדאי שתגללו קצת באינטרנט ותבדקו אילו מסעדות בינלאומיות מחכות לכם מעבר לפינה.

העולם השתנה בתחום הקולינרי אך לא רק. אם ניזכר לרגע בעולם של לפני האינטרנט, נגלה כי כל מודעות הפרסום היו דרך אמצעי תקשורת שונים. בעבר הרחוק פרסמו רק על גבי דפי העיתון, בהמשך ברדיו בפרסומות מוקלטות ובטלוויזיה באמצעות פרסומות וידיאו. עולם הפרסום עדיין משתמש בעיתונות, ברדיו ובטלוויזיה כמקור איכותי לפרסם בו, אך אנשי הפרסום אינם יכולים להסתמך רק על הפלטפורמות האלו. בעולם בו הרשתות החברתיות תפסו תאוצה, בעלי העסקים חייבים להיות מותאמים לשטח – לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם.

רוב האנשים אינם קוראים את העיתון המודפס באופן יומיומי, אך, גלישה ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט זה דבר שקורה גם מבלי שנשים לב. כי בינינו, כמה פעמים נכנסתם לפייסבוק, יצאתם ושוב פעם נכנסתם רק בשביל לרענן את הדף ולראות אם מישהו העלה פוסט או סטורי חדש? מובן שזה קורה לכולנו. אז, בתור בעלי עסקים, אתם חייבים להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל לקדם את העסק שלכם ולמשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים כדי שיבואו לעסק שלכם או ירכשו את המוצר שאתם מציעים. קצרה היריעה מלהרחיב על כל סוגי העסקים, אך דוגמא טובה לשימוש ברשתות החברתיות היא שיווק מסעדות בפייסבוק.

שיווק בפייסבוק - בטן מלאה

מסעדות – פרסום בפייסבוק

כאמור, כניסת האינטרנט לחיינו השפיעה בכל תחום. פעם, אדם היה צריך לקנות תקליטים כדי לשמוע את האומנים שהוא אוהב – כיום, הוא יכול להאזין להם דרך אפליקציה. גם העולם הקולינרי השתנה. בעבר, אדם היה צריך להגיע למסעדה או להתקשר כדי לדעת מה יש בתפריט. היום, כל המידע זמין ונגיש ללקוח באתרי האינטרנט של המסעדות. כאשר בעל עסק רוצה לפנות לקהל יעד מסוים הוא יכול לטרגט אותו באמצעות פייסבוק. כלומר, כאשר אתם או אני גולשים בפייסבוק בתדירות גבוהה, נאסף עלינו מידע. הפרופיל האישי של כל גולש מכיל בתוכו מין, סטטוס, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין ועוד. מידע זה מסייע למפרסמים לפלח את קהל היעד עבור המוצר אותו הם מעוניינים לפרסם. פרט זה הוא משמעותי בנושא הפרסום מאחר והוא מדייק לבעל העסק את הלקוחות הפוטנציאליים אליהם הוא פונה.

לאחר פילוח קהל היעד, צריך לשמור על נוכחות גבוהה בעמוד העסקי בפייסבוק. כלומר, העלאת תכנים באופן יומיומי. תמונות של מנות חדשניות ומעניינות, סרטונים מהמסעדה בזמן אמת, אירועים מיוחדים שקורים במסעדה ועוד. זאת ועוד, ניתן להשתמש בפרסום ממומן בפייסבוק. חשוב לזכור כי פייסבוק זו פלטפורמה של מיליארדי אנשים בעולם ומיליוני משתמשים רק בישראל. על כן, עבודת פרסום לא מקצועית, עשויה לפגום בתדמית המותג. על כן, אם אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם, כדאי להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון בניהול סושיאל מדיה.

במסגרת השירות שלנו בטן מלאה, אנו מנהלים דפי פייסבוק עסקיים לכל סוגי העסקים. בין היתר, השירות כולל גם קידום ממומן ברשתות החברתיות (יצירת קמפיין ממומן, טירגוט קהל היעד, אופטימיזציה וניתוח נתונים). נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

כניסה לחשבון שלך: