המותג הירושלמי הותיק שלא נס ליחו!

מספר הפעמים שביקרנו בקדוש לא באמת ניתן לספירה. המקום הזה שפתוח מ 1967 ועבר בדורות המשפחה, ממשיך להתחדש ולשמור על השם והרמה הגבוהה שלו ככל שחולף הזמן. כן, כן, כמאמר הקלישאה, בדיוק כמו יין, משתבח עם השנים. על ההצלחה המסחררת של קדוש בטח לא נחדש לכם אבל כן חשוב לנו להגיד שמי שאחראים על כל הטוב הזה הם שניים, זוג מקסים, איציק וקרן קדוש, שאופים את הלב שלהם לכל דורש.

זה התחיל באיציק, קונדיטור אלוף ששאב למאחורי הקלעים את קרן והיום, נסו לעצור אותה. קרואסונים, מאפים, קינוחים, ארוחות בוקר מושחתות, עוגיות, סופגניות והחל משלהי 2020 ותודה לקורונה, הזוג קדוש גם מתפתח בכיוונים נוספים לגמרי. יש להם תכנית טלוויזיה משלהם, ספר בשם "הסופגניות של קדוש" וסדנאות אפייה למאות אופים וקונדיטורים מתחילים שרוצים ללמוד את כל הסודות.

אבל כל ההצלחה הזו, היא לא מה שגורמת לנו להמליץ לכם על המקום הזה. ההמלצה הזו באה אחרי שטעמנו אותם כאמור, לא מעט פעמים. זה התחיל בארוחות בוקר מושחתות (מי אמר קרוק מאדאם ולא טעם?!) וים קינוחים לאורך השנים: קרואסון פיסטוק, ברטון דובדבנים ואמרנה, מגה מקרון קרם פיסטוק עם מרמלדה פטל, מסקרפונה ותותים, ברטון גבינה, מאפה שקדים ושזיפים, קרואסון חמאה במילוי פיסטוק מרציפן מצופה שוקולד ופיסטוק, בריוש פטיסייר קרמל עם קוביית קרמל מטריפה מעל, מאפה במילוי קרם אננס מטריף חושים עם קוביית מרמלדה יצירתית מעל (!).

בהמשך היו גם פחזנית "הכלה מאיסטנבול" (קרם פטיסייר, קרם קרמל וקרם ערמונים וסוכר בהשראת הסדרה הטורקית) – קינוח שכבש את המדינה והפך לעלייה לרגל ל"קפה קדוש" בדמות הכותל המערבי ליהודים, טארט לימון (ומרנג) מבצק פריך חמוץ ומדויק, קינוח קרם פיסטוק ממחית סיציליאנית, בר לוז מפחיד ברמות קשות עם פייטה לוז ושכבת שוקולד נמסה בפה, פאי פירות קייצי והקינוח האהוב על קרן: מוס פיסטוק, פייטה פיסטוק, מקרון פיסטוק ושומשומים קטנטנים מעל. גן עדן למתוקים!

צילום: בטן מלאה

הביקור בקיץ 2020 היה זה שגם קירב אותנו רגשית לזוג הזה. קרן, באמצע יום עמוס בסועדים (כרגיל) ישבה איתנו במשך שלוש שעות להכיר, לדבר, לספר ובעיקר להיות בגובה העיניים. שזה מרגש מאד שאנשים מצליחים (ולא משנה מספר העוקבים שיש להם אגב) עדיין עם הרגליים על הקרקע, מדברים על כולם, נחמדים ושירותיים. ואת זה אנחנו מעריכים מאד, בלי שום קשר להמלצה הקולינרית החובה הזו מבחינתכם. רק תזכרו, שכל יום, המגוון משתנה לפי מצב הרוח של הזוג קדוש.

הביקור שלנו אצל "קפה קדוש" בחנוכה 2020

לקראת חנוכה 2020 נסענו במיוחד לירושלים לטעום את הסופגניות המטורפות של קדוש לקולקציה החדשה שכללה:

  • קרם קסיס וקוביית מרשמלו מעל.
  • ערמונים וקוביית קרמל (בהשראת קינוח "הכלה מאיסטנבול" שהופיע בתחילת הכתבה).
  • פסיפלורה ומרמלדה מעל.
  • קרם פטל חמוץ היטב ומרשמלו מעל.

הסופגניות אינן מתוקות מדי – מקום שהמון סופגניות נוטות ליפול להן וזה יתרון מדהים, הטעמים ייחודיים וזורקים אותך לכיוונים אקזוטים מרוחקים.

צילום: בטן מלאה

ניסיתם את הקינוחים של "קפה קדוש" בהמלצתנו? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

  אפשרות לללא גלוטן

כשר

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באינסטגרם של "קפה קדוש" או בטלפון 02-6254210

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מאפיות / בייקריז"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "בתי קפה"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ארוחות בוקר"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "כשר"

★ להמלצות נוספות מאזור "ירושלים" 

כניסה לחשבון שלך: