המנה שצוף הזמינה כבר עשר פעמים לפחות!

קיסו, ממשפחת פו (ת"א), ני-שי (נתניה) ונוץ' (רמת השרון), היא הדבר הכי טוב שקרה לקרית אונו וכל הרדיוס הקרוב והרחוק אליה.

אין מה להגיד. כשמשהו טוב הוא מצליח. אם עושים הכל נכון, אין סיבה שלא. זה מה שמסביר את ההצלחה האדירה של קיסו עם תורים שלא נגמרים ומסעדות נוספות מאותה קבוצה כאמור, שמפיצות את הבשורה.

אז הגיע הזמן שנחווה בעצמנו את ההצלחה המדוברת הזו דרך החך (ולא מכתבות בגוגל / סטוריז שמוציאים לנו את העיניים).

חודשיים אחרי הלידה וקיסו היא אחת המסעדות הראשונות שלנו עם סול, וזה מרגש ומפחיד ומאתגר אבל מתבקש. הנפש צמאה לסושי אחרי כמעט שנה! כאילו לצוף, כי אסף זלל סושי בכיף בהריון.

פתחנו עם באן אווז מעושן, איולי ווסאבי, קולסלאו ועוד המון דברים טובים. אנחנו אומרים את זה כבר אחרי ביס אחד: אל. תפספסו. את. הבאן. של. קיסו. נקודה.

צילום: בטן מלאה

רגע לפני הסושי, הלא הוא הוא הסיבה להתכנסותנו החורפית, טעמנו את המנה שמבחינתנו היא חובת הבדיקה לאסייתית בישראל – אגדאשי טופו. היא אולי אחת המנות הכי פשוטות ומופלאות שקיימות בענף המזרח הרחוק בישראל לטעמנו. אולי, בשקט בשקט נאמר שאפילו יותר מהסושי. ששש, בינינו כן?

פשוט פלא של מנה. קוביות טופו מטוגנות, רכות מבפנים וקריספיות קלות מבחוץ שיושבות בתוך ציר סויה ודאשי עם שומשום לבן, אצת נורי, נמקו, ג'ינג'ר וצנון. מנה שהוזמנה ע"י צוף בשנת הקורונה בכל אחת מארבע ההזמנות במסעדה ועוד מספר לא מבוטל של פעמים גם במסעדות אחרות. אהבה ממבט ראשון!

אבל אנחנו פה בשביל הסושי. מיזומי – רול אספרגוס, אבוקדו, שיטאקי, עטופים בסשימי בס, טונה, אבוקדו וסלמון מקושטים באיולי ווסאבי לאסף. אספרה – אספרגוס, אבוקדו, מלפפון, בצל ירוק וגבינת שמנת בציפוי שומשום שחור לצוף. אמאל'ה! מה ששמנת בסושי עושה לרול. כמה מחמאות שהוא מקבל בזכותה. מזכיר את הימים שסושי "פילדלפיה" פרץ בארצנו ואז לא היה שום סושי שלא כלל את השמנת המופלאה ההיא. ובצדק. מסוג הרולים שלמרות שהם רחוקים שנות אור מהרעיון המקורי שלהם ביפן, עדיין מוצדקים ומותאמים לחך המערבי הישראלי.

צילום: בטן מלאה

לקינוח היו אלה ארבעה כדורי ברולה על שיפוד המכונות כאן "סוכריות" ובצדק. הן קפואות למחצה עם קרם אנגלז משגע בתוכן ומונחות על רוטב פטל חמצמץ עדין. פשוט מנגבים ונוגסים. המעטפת הברולאית (מלשון ברולה נו) מתפצחת בפה והקרם מבפנים כל כך נעים ומחמיא לחך. אפילו מתחנף. תענוג. בדיוק מה שהיינו צריכים.

צילום: בטן מלאה

קיסו היא שלמות של מסעדה מבחינתנו. הסושי לא התפרק, הטעמים בכל המנות היו מצוינים ומורגשים. היי קלאס. לא סתם הזמנו ממנה משלוח שוב ושוב ושוב בשנת הקורונה.

מזמינים משלוח מ"קיסו" בוולט? קבלו מאיתנו הטבה בלעדית בהזמנת משלוח ראשון באפליקציית Wolt בשימוש בקוד הקופון: BetenMelea
ניסיתם את "קיסו" בהמלצתנו? נהניתם? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

כשר (מלבד הסניף בתל אביב)

משלוחים

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "קיסו" או בטלפון 03-7501111

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "אסייתי וסושי" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות"

להמלצות נוספות בקטגוריה "ארוחות ערב"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "משלוחים"

★ להמלצות נוספות באזור "תל אביב"

כניסה לחשבון שלך: