האם המקומות הכי מיוחדים קולינרית מסתתרים בכלל בקיבוצים?!

שנינו גדלנו בעיר. צוף בפתח תקווה ואסף בחיפה. למה? ככה בחרו ההורים, אנערף. השאלה היא: למה שאנחנו נקבל את המובן מאליו ואיך זה בכלל קשור להמלצה הנ"ל?

אז החלטנו שלא טוב לנו בעיר למרות שזה מה שאנחנו מכירים כל חיינו. אף פעם לא היו לנו חברים בקיבוץ אבל משהו בצורת החיים הזו קורץ לנו מאד. הקהילתיות, השיתופיות והשקט. הירוק מסביב. ככה אנחנו רוצים שסול, הקטנה שלנו, תגדל ותתחנך. בסביבה נעימה, מחונכת ושלווה. אהה כן, וחדר האוכל כמובן. זה תמיד סקרן אותנו ☺

צילום: בטן מלאה

חלום הקיבוץ/המושב הופך מבחינתנו למוחשי מרגע לרגע וברור לנו ש 2021 הוא היעד להגשמה אבל עד אז, יש חלומות אחרים להגשים. מאז שהתחלנו בחלום הזה של קיבוץ/מושב, רוצַה העשייה שלנו ולוקחת אותנו לאכול ב…קיבוצים. מעין רמז עבה שמנגיש לנו טעימות של קיבוצים, רק תצביעו ותבחרו!
וּבחיפושנו המתמיד אחר המקומות הטעימים והמומלצים בארץ אנחנו נוסעים רחוק ונדהמים כל פעם מחדש מהכבישים החדשים בצפון. קיבוץ עברון שליד נהריה למשל, הוא רק שעה וחצי נסיעה מפתח תקווה (פסיכי לגמרי!) ושווה כל דקה של ציפייה בדרך.

כבר למעלה משנה שאנחנו מתכננים לבקר כאן (אבל הריון, לידה וקורונה אתם יודעים) וסוף סוף זה קרה. המאפייה של קורון פטיסרי מלאה באווירה שלווה. יש חצר נעימה אבל גם בפנים אפשר מהר מאד להרגיש קצת קיבוץ וקצת פריז. לא קלישאה. ויטרינה קטנה אך מלאה בכל כך הרבה טוב.

טעמנו קרואסון גבינה כחולה ואגסים מקורמלים, קרואסון פטל ומרציפן, מאפה פיסטוק שוקולד, מאפה קינמון פקאן וקרמל ומאפה בריוש קרמל ממולא קרם דיפלומט, כן, זה שנשפך כשחוצים אותו!!

צילום: בטן מלאה

הקפה נהדר, יש מגוון רחב של קינוחים, מאפים, כריכים (שהשארנו לפעם הבאה) וקרואסונים איכותיים עם מילויים נהדרים. העיצוב ממש מזמין ומודרני מבפנים.

טיפ #1 מאיתנו: תגיעו מוקדם כי נגמר והתור מתארך ככל שהימים חולפים.

טיפ #2 מאיתנו: תגיעו לפני הפתיחה ואף תשאלו אם אפשר להזמין בהזמנה מוקדמת.

נ.ב

גם מושב זה אחלה מבחינתנו. אם יש לכם המלצות למושבים/קיבוצים בשבילנו – אל תהססו ☺

צילום: בטן מלאה

נסעתם לטעום בעקבותינו את "קורון פטיסרי"? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

 אפשרות לצמחוני

איסוף עצמי

★ להזמנה מוקדמת באינסטגרם של קורון או התקשרו ל 04-9857787

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מאפיות / בייקריז"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים"

★להמלצות נוספות בקטגוריה "בתי קפה" 

★ להמלצות נוספות מאזור ה  "גליל" 

★ להמלצות נוספות מאזור ה "צפון" 

כניסה לחשבון שלך: