פרסומת למסעדה - איך עושים את זה?

אנשים חולמים חלומות, אך לא לכולם יש את האומץ להגשים אותם. אנשים רוצים לעוף גבוה, אך לא כולם רוכשים את הכלים המתאימים או מתייעצים עם אנשי המקצוע המתאימים שיעזרו להם לעשות זאת. אנשים מוכשרים, במגוון רחב של תחומים, רוצים לממש את הכישרון הטמון בהם, אך לא תמיד יודעים איך לגרום לעולם להתאהב בהם.
אם נתמקד בעולם הקולינריה, אנשים מסתובבים ברחבי העולם, טועמים טעמים, נחשפים לריחות ותבלינים שלא הכירו לפני כן וחוזרים עם רעיונות מהפכניים. אותם אנשים רוצים להפוך את הרעיונות שלהם למציאות, כאן, בישראל. אך, רעיון וכישרון לא תמיד מספיקים. אנשים פותחים מסעדות, מגייסים את הטבחים הכי הטובים, מכינים מאכלים ייחודיים וטעימים – אך, הלקוחות לא תמיד מגיעים. כלומר, הכישרון קיים, אך משהו לא עובד. משהו עוצר את המסעדה מלפרוץ קדימה.

כאשר אדם רוצה להפוך את החלום למציאות ולפתוח מסעדה חדשה, הוא צריך להבין כי הוא לא לבד בשוק. בעידן של היום, קיים שפע של מסעדות, כאשר כל אחת מהן מציעה חוויה שונה וייחודית ללקוחותיה. התחרות בענף המסעדנות גדולה. חשוב לזכור כי כיום, כאשר לקוח מגיע למסעדה, הוא לא מתרשם רק מהמנות המוגשות לו לצלחת או מאדיבות המלצרים, הוא מסתכל על אלמנטים נוספים אשר יחד יוצרים לו חוויית משתמש טובה. חלק מהאלמנטים נמצאים בחלק הפיזי של המסעדה. כלומר, מיקום טוב, עיצוב אסתטי ומושך תלוי קונספט, מנות טעימות וחדשניות ושימוש בחומרי גלם איכותיים. אולם, לחלק מהאלמנטים הלקוח נחשף עוד בטרם הגיע למסעדה.

פרסומת למסעדה - בטן מלאה

שיווק – מסעדה חדשה

אז יש כישרון אדיר ורעיון מהפכני חוצה יבשות – כל אלו צריכים להפוך למוחשיים עבור הלקוח. חלק מהעניין בפתיחת מסעדה חדשה הוא המיתוג שלה. אחרי שבעל המסעדה הגדיר את קהל היעד, הוא צריך לבחור שם קליט וליצור לוגו מושך וחדשני ואתר אינטרנט נגיש שייתן רמז ללקוחות על אופי המסעדה לפני הגעתם אליה. חשוב לזכור כי כדי למשוך קהל רחב של לקוחות, צעירים ומבוגרים כאחד, המסעדה החדשה צריכה לבלוט על פני המתחרות שלה. בעל המסעדה צריך לזכור כי הלקוחות אינם מכירים את המסעדה, מעולם לא טעמו את המנות ולכן הם ניזונים בעיקר ממה שמפורסם באינטרנט וברשתות החברתיות. מסעדה, שאין לה ייצוג בעולם הדיגיטל, היא כמו לא קיימת עבור הלקוחות.

איך לפרסם מסעדה?

כאמור, שיווק הוא חלק משמעותי מהעבודה במסעדה, בין אם מדובר במסעדה חדשה או ותיקה. ישנן דרכים שונות לפרסם מסעדה, כאשר הדרך המרכזית כיום היא חשיפה ברשתות החברתיות. בעידן שכולו ויזואלי, חשוב להראות ללקוחות מה יש למסעדה להציע. חשוב לפתוח דפים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם, בהם יופיעו באופן שוטף תמונות של מנות ייחודיות ונראות המסעדה, פרסומות וידאו למסעדה, ביקורות של לקוחות מרוצים, צילומי אווירה ועוד. מובן כי ניתן לעשות זאת לבד, אך התוצאה תהיה בהתאם. כאשר מדברים על שיווק של מסעדה חדשה, חשוב לעשות את זה בצורה מקצועית.

להבדיל מחברות רבות, אנחנו בבטן מלאה, מגיעים מהתחום ובעלי ידע נרחב בעולם הרשתות החברתיות. במסגרת חברת הסושיאל מדיה שלנו אנו מנהלים דפי אינסטגרם ופייסבוק עסקיים לכל סוגי העסקים. השירות שלנו כולל יצירת תוכן שוטף על ידי קופירייטר וכותב תוכן, עיצוב פיד ויזואלי אחיד ע"י צלמת ומעצבת מקצועית, קידום קמפיין ממומן, שירות לקוחות ועוד. חשוב לומר כי המטרה שלנו ושלכם זהה – למשוך לקוחות חדשים לעסק שלכם! אז אם אתם מעוניינים לשמוע עוד פרטים על השירות שלנו, נשמח לעמוד לרשותכם!

כניסה לחשבון שלך: