הקרואסון המושחת והמגרה ביותר שתראו בישראל שהפך תוך ימים לויראלי!

אם הייתם אומרים לנו להמר, ככה, שרירותית, איפה נמצא הקרואסון הכי מושחת בישראל, אין שום סיכוי שהיינו מהמרים דווקא על אזור הדרום בכלל או אשדוד בפרט. בטח תל אביב, אולי הרצליה, אולי ירושלים, אבל אשדוד?!

ולכן, עם אפס ציפיות, הגענו בתחילת אוגוסט ל "פנינה פאי" שהוכיחה שכל מה שחשבנו לפני, התברר כשטות גמורה. ולכן אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. לא מסיקים, לא שופטים, לא מניחים הנחות. נוסעים בכל רחבי הארץ ובאים להכיר, לחוות ולהמליץ. רק על מה שטעים לנו כמובן.

השולחן שלנו בפנינה פאי. צילום: בטן מלאה

הביקור הראשון אצל "פנינה פאי" היה זמן לא רב לפני כן. מה שקרה באותו ביקור בכורה הוא שלפתע, בויטרינה, ראינו קרואסון פיסטוק תמים ונבוך, עומד לו מבויש בצד, אחרון לאותו היום.
ביקשנו לנסות אותו בלי שום הכנה מוקדמת לטירוף שיש בפנים. "רק ליתר ביטחון" אמרנו לפנינה. ואז, התפוצצנו מהתרגשות. אפילו לא צילמנו. לא ידענו מה מחכה לנו ולא יכולנו לממרח הסיציליאני הבלתי ניתן לתיאור הזה, ולכמות הקרם המפחידה הזו.

צילום: בטן מלאה

חלפו מספר ימים בלבד ועדיין החוויה מקרואסון הפיסטוק המושלם עוד הדהדה לנו בכל הגוף או במילים יותר עממיות: טמטמה לנו את המח. אז "נאלצנו" לחזור לשם שוב, במיוחד, כדי לצלם את היופי, הטוהר והאושר הפחמימתי הענוג הזה ולהעביר אותו הלאה בבמה הייעודית שיש לנו – האינסטגרם של בטן מלאה. פשוט לא יכולנו שלא לייצר סרטון של משהו מוגזם ומופרך שתמיד חשבנו שיש רק בדרום איטליה במחוז סיציליה הידוע בשחיתותו, אבל פייר, הנה אנחנו מודים – טעינו. יש אותו בפאקינג אשדוד!

קרואסון פיסטוק. צילום:בטן מלאה

בצק הקרואסון קריספי, הקרואסון גדול, המילוי נדיב, ממרח הפיסטוק הוא אחד האיכותיים והיקרים שפגשנו ותאמינו לנו – אנחנו מבינים דבר או שניים בפיסטוק. בטח אחרי שטעמנו פיסטוק סיצילאני בטיול ההוא לאיטליה, ב 2019.

את הסרטון של בציעת הקרואסון אגב, ראינו בריפיט שלושים פעמים לפחות למרות שאנחנו אלה שחווינו אותו וצילמנו אותו בלייב. שלושים פעמים! לא מגזימים.

ורק תחשבו מה היה קורה אם היינו מאחרים בדקה בביקור הראשון ולא נחשפים לקרואסון הפיסטוק הכי טעים ומושחת ומושלם ומפחידדדדדד שיש בישראל.

אגב, פנינה הודיעה לנו כמה שבועות אחרי הסרטון שבזכותנו אוזל להם מלאי הייצור והם לא עומדים בעומס הביקוש לקרואסון הפיסטוק. זו התחושה הכי מספקת בעולם לדעת שעזרנו לה לקבל את הבמה שהיא ראויה לה ולהגדיל לה את קהל הלקוחות והמכירות. זה שווה הכל ולא סתם "פנינה פאי" קיבלה מאיתנו את מדבקת האיכות. שלא יהיה לכם צל של ספק בכלל שמגיע לה!

טיפ לסיום: תתקשרו ותבקשו שישמרו לכם קרואסון או שניים. חבל שתגיעו מרחוק וב 8 בבוקר תגלו שאזל המלאי ☺.

מדבקת האיכות שלנו אצל פנינה. צילום: בטן מלאה
טעמתם בהמלצתנו את קרואסון הפיסטוק המושחת או קינוח אחר אצל "פנינה פאי"? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

איסוף עצמי

★ לפרטים נוספים באינסטגרם של "פנינה פאי" או התקשרו 08-8557771

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מאפיות / בייקריז"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "בתי קפה" 

★ להמלצות נוספות מאזור ה "דרום"

כניסה לחשבון שלך: