ההמבורגר שלא אוהב תוספות!

לשף טום אביב, זוכה העונה השישית של "מאסטר שף", בעליה של קבוצת המסעדות "קוקו במבינו" בתל אביב, "ג'אנגו" בראשון לציון והאטליז "טריגר אנד טום" בשרונה מרקט ומותג בפני עצמו, יש סטייל. סטייל שמתבטא כמובן בלבוש, בקעקועים הרבים, בשיער ואיך לא, באוכל.

ולמרות זאת, למרות הסטייל האדיר שמושקע גם בעיצוב המסעדות שלו, ההמבורגר בפט קאו דוגל בגישה הפוכה לגמרי. מינימליזם. מנות של טום אביב היינו מצפים למצוא דווקא בקטגוריה מושחת עם המבורגר מלא בתוספות לא הגיוניות ויוצאות מגדר המוכר והרגיל אבל כאן, הדגש הוא הבשר.

יש בסך הכל 2 אפשרויות לבחירה בתפריט וזה אומר הכל (לא כולל אופציה טבעונית): בייסיק וצ'יזבורגר. סה טו! הבייסיק, כשמה כן היא, בייסיקית מאד וכוללת לחמניה, קציצה ואיולי שעוד נגיע אליו. הצ'יזבורגר כוללת לחמניה, קציצה, גבינה ואיולי. הגענו אליו. מדובר באיולי שום שלא טעמתם בחיים שלכם. אבל בואו נדבר על הבשר, על הלחמניה, על איך לעזאזל אפשר ליצור המבורגר כל כך טעים מפשטות אינסופית. מלחמניה רכה ומחבקת ובשר עוצמתי ודורס. לאיולי אפקט עוקצני מרענן והכל ביחד – לא צריך יותר מזה! היה פה גם צ'יפס מזוגג שנשאר גם הוא באגף הנידונים לפשטות וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לזכור מפט קאו. המבורגר מנחם. פשוט. טעים.

צילום: בטן מלאה
טעמתם את ההמבורגר של "פט קאו" בהמלצתנו? אהבתם? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "פט קאו" או בטלפון 03-7732591

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "המבורגר ובשרים

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "אוכל רחוב" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות" 

★ להמלצות נוספות באזור "תל אביב

כניסה לחשבון שלך: