המבורגר חדש ברמת השרון!

סצנת ההמבורגרים באזור השרון לא ידועה במגוון העצום שלה. מספר מצומצם של עסקים יכולים להתגאות בהמבורגר באמת איכותי וטוב ולאחרונה הצטרפה למגרש גם תל אביבית אחת שלבטח שיפרה את הסטטיסטיקה. אנחנו מדברים על פורט 19 שפתחה סניף ברמת השרון אותו בחרנו לנסות, במשלוח.

הזמנו את האיש שלנו למשימות משמינות כדי שיעזור לנו לחלוק (אשד, אח של צוף) והזמנו שלושה המבורגרים (200 גרם). אסף בחר בצרפתי – גבינת בושה האהובה עליו ביקום ועליה ריבת תאנים, אשד בשוויצרי – אמנטל ושבבי בצל מטוגן וצוף עם המקסיקני – נתח קצבים טרי משולב עם שפונדרה ואנטריקוט עם צ'יפוטלה מעושן וחלפיניו-ליים פיקנטי, שעועית מקסיקנית ושבבי בצל.

כל ההמבורגרים היו פשוט נהדרים. הבשר היה ממש כיפי ו"קבבי" בטעם שלו בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. השילוב של גבינת הבושה המעט חריפה עם ריבת התאנים המתקתקה הייתה מופלאה ואסף התאהב. בעיקר כי סוף סוף מוותרים על השילוב המובן מאליו של ריבת בצל / בצל מקורמל שמשדכים בשנים האחרונות בכל הזדמנות לגבינה.

ההמבורגר של צוף היה חרפרף במידה הנכונה וגם מעושן במקצת הודות לצ'יפוטלה החכם שדאגו לשלב בפנים. את ההמבורגר של אשד רק אשד טעם. מרוב שהוא היה רעב ומהופנט להמבורגר לא העזנו לבקש ביס אבל אנחנו בהחלט מבינים אותו. נדמה היה שהשמחה על פניו היא לא רק זלילת המבורגר אלא כי מדובר בהמבורגר בהחלט ראוי מבחינתו.

והצ'יפס, בואו נדבר רגע על הצ'יפס. לרוב צוף ואשד ניזונים מצ'יפס וקולה רק כי זו השלמה של הרגל לצד ההמבורגר. אסף תמיד אומר שלא יגע בצ'יפס כי זה פחות מדבר אליו אבל במקרה של פורט 19, הצ'יפס מגיע מפוספס, רך במיוחד ובצורה תפוצ'יפסית אובלית שאי אפשר להתעלם מקיומו. הוא היה פשוט מצוין ונהנינו מאד גם ממנו. בסך הכל מדובר בהמבורגר איכותי וטוב ואנחנו שמחים על הבחירה וההמלצה עליו. מסוג ההמבורגרים שטוב שיש ליד הבית / במרחק קליק אחד בוולט ולא רק בתל אביב.

ההמבורגרים של פורט 19. צילום: בטן מלאה

את ההמבורגר הזמנו במשלוח דרך Wolt. יש לכם הטבה מאיתנו בהזמנת משלוח ראשון באפליקציה בהזנת בקוד הקופון: Betenmelea
 
הזמנתם את ההמבורגר של "פורט 19" בהמלצתנו? היה טעים? תייגו "Betenmelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

צמחוני

ללא גלוטן

איסוף עצמי

משלוחים

פתוח בשבת

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "פורט 19" או בטלפון 03-6707929

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "המבורגר ובשרים"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "אוכל רחוב"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "משלוחים"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "פתוח בשבת"

★ להמלצות נוספות באזור ה"שרון"

כניסה לחשבון שלך: