סיור טעימות בתל אביב - חוויה קולינרית יוצאת דופן

בעידן שלנו, אדם יכול לבחור מתוך שפע שקיים כמעט בכל תחום. כך למשל, עולם התרבות מציע שפע של הצגות, הופעות וסרטים חדשים. בטלוויזיה אפשר לראות היום תוכן מכל רחבי העולם במגוון ערוצים ופלטפורמות בניגוד לעבר אז הסתפקו בערוץ טלוויזיה אחד. בדיוק באותו ההקשר, גם עולם הקולינריה צובר תאוצה. אם בעבר אנשים הסתפקו בארוחות בסיסיות עם טעמים מוכרים של בית ויצאו לחגוג במסעדה רק באירועים מיוחדים, הרי שכיום, אנשים רוצים לטרוף את העולם, תרתי משמע. הם ממהרים לרכוש כרטיס טיסה ולעלות על מטוס שייקח אותם אל עבר חוויות קולינריות חדשות שעוד לא חוו.

אנשי המאה ה-21 רוצים לראות דברים חדשים, להתנסות במרקמים וחומרי גלם חדשים, להריח ריחות מארצות רחוקות ולטעום טעמים שעוד לא טעמו מעולם קודם לכן. הם רואים את החברים והמשפחה הקרובה משתפים ברשתות החברתיות במקומות בהם ביקרו ורוצים להתנסות בהם בעצמם. השפע הזה הוא חשוב ונסיעה לחו"ל היא תמיד חגיגה. אבל, אם נעצור לרגע ונביט סביבנו, ממש מעבר לפינה, פה, בישראל, נגלה עולם קולינרי מופלא, עשיר במטעמים, בריחות ותבלינים שמשאירים טעם של עוד. אז, אם עוד לא ארזתם את המזוודה לאיטליה, פריז או לונדון, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסיור קולינרי יוצא דופן, ממש כאן ליד הבית, בתל אביב, בו תהיו שותפים לחוויה קולינרית עולמית משובחת!.

סיור שווקים – תל אביב

מי שמכיר את תל אביב, יודע שיש בה משהו קצת אחר. כמו אמסטרדם, ניו יורק, לונדון וערים גדולות ומרכזיות אחרות בעולם – הקצב שלה שונה, האנשים בה קצת אחרים, הרחובות צבעוניים וגם הטעמים, מגוונים, מיוחדים ובינלאומיים. אמנם היא צעירה יותר מחברותיה בעולם, אך יש בה קסם שאין לאף אחת אחרת. לא בכדי היא מושכת אליה תיירים מכל רחבי העולם. רחובותיה תמיד מוארים וגדושים באנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, אשר באים אליה ליהנות, לחוות, לטעום ולהתנסות. לתל אביב יש מגוון רחב של אפשרויות להציע. בין היתר תמצאו סיורים בתל אביב, בהם ניתן ללמוד על העיר מזוויות שונות ולהעשיר את הידע. אך אם נתמקד לרגע בעולם הקולינריה, סיור אוכל ברחובות תל אביב פותח גם את התיאבון ומשלב את כל החושים ביחד.

 

הייחודיות של הסיור שלנו

הסיור הקולינרי שלנו הוא ה Street Food Tour הראשון מסוגו בישראל. סיור אוכל-רחוב, מוגזם, מושחת ומפוצץ באוכל שבשונה מסיורים אחרים שוודאי אתם מכירים, הוא אינו סיור שווקים בתל אביב. למעשה, הסיור שלנו כלל לא מתקיים בשוק, אלא עובר במסעדות ובעסקים קולינריים ברחובות העיר המרכזיים של תל אביב. במהלך הסיור תוכלו להיכנס לתוך המסעדות, להריח את הריחות ולחוש את האותנטיות של המקום. תקבלו הסברים מקצועיים מבעלי המסעדות השונים, כל אחד עם סיפורו הייחודי. וחשוב מהכל, תוכלו לטעום מאכלים מכל רחבי העולם. הסיור נבנה בהשראת הטעמים והמאכלים שפגשנו במסעות שלנו בחו"ל. 

 

מה נאכל?

אם כבר נשארתם בארץ, בסיור הקולינרי שלנו ניקח אתכם למסעדות המגישות מאכלים מאיטליה, בלגיה, צרפת, המזרח הרחוק, ארצות הברית, מקסיקו, הוואי ועוד טעמים רבים וטובים. נפנק אתכם במתנות ובסוף הסיור נגיע גם להפתעה ישראלית טעימה שתשאיר אתכם עם טעם של עוד. חשוב לנו לציין כי אצלנו אין פשרות כשמדובר אוכל, ולכן כל המקומות בהם נבקר במהלך הסיור נבחרו על ידינו בקפידה והם מצוינים. חשוב לומר כי הסיור שלנו הוא לא סיור טעימות בתל אביב בו מקבלים ביס, אלא סיור עמוס וגדוש, מפוצץ, מוגזם, מלא באוכל טוב וקינוחים מתוקים והכי חשוב – מושחת! במהלך הסיור נעבור בכ 7-8 תחנות קולינריות – מבטיחים לכם שרעבים, לא תצאו!

 

למי  הסיור שלנו מתאים?

הסיור מתאים לכל אדם, החל מגיל 16, שרוצה לחוות חוויה קולינרית אמיתית, עם טעמים חדשים ומעניינים מכל רחבי העולם. מובן לנו כי יש קבוצות שונות באוכלוסייה ולכן עשינו את מירב המאמצים להתאים את הסיור שלנו לכמה שיותר אנשים! ואם נדייק, הסיור הוא סיור קולינרי כשר בתל אביב. מבחינת כשרות הסיור הוא סיור כשר ללא תעודה. כלומר, אין מאכלים עם חזיר, פירות ים ושילוב של בשר-חלב (למעט תחנה אחת בה ניתן לבחור במנה חלבית-צמחונית כתחליף). בנוסף, הסיור מתאים לצמחונים ולנשים בהריון.

 

אז אם גם אתם רוצים לחוות חוויה קולינרית ייחודית, עם אוכל מושחת ומלא בסיפורים והסברים מרתקים, נשמח שתצטרפו אלינו לבטן מלאה. הסיור הוא סיור קבוצתי פתוח כך שניתן להצטרף אליו כבודדים, כזוגות או כמשפחה. באתר שלנו מפורטים תאריכים וניתן להצטרף בלחיצת כפתור.

סיורים פרטיים סגורים לארגונים או לקבוצות אפשריים בהחלט. כך שאם אתם רוצים לפנק את העובדים שלכם ביום כיף שהם לא ישכחו, חוויה קולינרית חד פעמית, מתנה לבן משפחה, מסיבת רווקות, יום הולדת או כל חגיגה אחרת, הגעתם לכתובת הנכונה. השאירו פרטים בטופס המצורף עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

כניסה לחשבון שלך: