ניהול עמוד פייסבוק לעסקים

העולם משתנה בקצב מסחרר במגוון רחב של תחומים. הבינה של האדם, גרמה לו ליצור, לפתח ולהמציא המצאות חדשניות אשר סייעו ומסייעות לו להתנהל בצורה טובה יותר בעולם. כמובן שניתן להסתכל על כך ממספר נקודות מבט, לחיוב ולשלילה, אך אם ניקח את הצד החיובי ונתמקד לרגע בחשיפה לתוכן, נוכל לגלות כי מדובר בתחום שעבר גלגולים שונים במשך דורות רבים.
בעבר, אנשים היו נחשפים לתכנים רק דרך העיתונות. ידיעות חדשותיות או פרסומות על הצגות היו מופיעות על גבי העיתון בלבד. בהמשך, הומצאו הרדיו והטלוויזיה. בתקופה זו אנשים נחשפו לתכנים מרחבי העולם, אך המבחר היה מצומצם.

כניסת האינטרנט לעולם שינתה את פניו. אם בעבר אנשים היו צריכים מספר מכשירים כדי להיחשף לתוכן, כיום, האינטרנט כולל בתוכו את כל אמצעי המדיה. בנוסף, הכל נעשה מהיר. בעבר, אנשים היו צריכים לחכות לעיתון של מחר כדי לקרוא את הכתבה – הרי שכיום, מספיקה לחיצת כפתור באפליקציה וכל המידע מונח בכף ידכם.
כלומר, האפשרות להיחשף לתכנים מכל רחבי העולם נעשתה קלה ונגישה. בהקלדה של מילה ולחיצת כפתור, אדם יכול להשיג מידע רב אודות כל ערך שהוא מעוניין לחפש. כחלק מהתקדמות האינטרנט והיכולת שלו ליצור קשרים בין אנשים בכל רחבי העולם, נוצרו הרשתות החברתיות במגוון רחב של צורות, כאשר לכל אחת מהן אפיון משלה. אחת מהרשתות החברתיות הבולטות בעולם היא כמובן פייסבוק, אשר משמשת למגוון רחב של מטרות: אישיות, חברתיות ועסקיות. אחת מהדרכים לשווק עסק היא ניהול עמוד עסקי בפייסבוק.

ניהול עמוד פייסבוק עסקי

מובן כי כל אחד יכול לפתוח לעצמו עמוד פייסבוק עבור העסק שלו. ברחבי הרשת מסתובבים עשרות טיפים לניהול עמוד פייסבוק. אך, תוצאות של חוסר מקצועיות עשויות לפגוע בעסק.  חשוב לעשות רושם טוב כבר מחשיפה ראשונית בדיגיטל היא כמו רושם ראשוני של אדם.ההתחלה, כי לא תמיד תהיה הזדמנות שנייה. לכן, אם נרצה שתהיה תפוקה טובה מעמוד הפייסבוק העסקי, צריך לתת לאיש מקצוע בעל ניסיון בתחום לנהל את העמוד.

מה כולל ניהול עמוד פייסבוק עסקי?

כאשר עסק חדש נוצר, יש צורך להקים לו עמוד עסקי חדש. לאחר שהעמוד נוצר, וכחלק ניהול פייסבוק עסקי, יש ליצור בו תוכן שוטף בעמוד – תמונות וסרטונים של מנות ייחודיות או של המסעדה אשר ימשכו את הלקוח, כלומר פוסטים וסרטונים. על דברים חדשים שקורים במסעדה (גם בזמן אמת!). בנוסף, ניהול העמוס העסקי כולל גם שירות לקוחות הנותן מענה לפניות של לקוחות קיימים ופוטנציאליים. כמו כן, השירות של ניהול עמוד פייסבוק עסקי כולל גם קידום ממומן ברשתות החברתיות (יצירת קמפיין ממומן, טירגוט קהל היעד, אופטימיזציה וניתוח נתונים) שמסייע לדייק את קהל היעד הרלוונטי בפרסום.

 כמה עולה ניהול עמוד פייסבוק?

מבחינת עלויות, לעמוד עסקי בפייסבוק יש יתרון אדיר על פני אמצעי מדיה אחרים. כאמור, בעבר, בעלי עסקים היו צריכים לפרסם את את העסק שלהם בעיתונות, רדיו או בטלוויזיה כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים. המחיר היה גבוה מאד ולא תמיד הייתה תמורה למחיר. הפרסום לא היה ממוקד והיה "יורה לכל הכיוונים". כיום, בעידן הפייסבוק, ניתן להתחיל לקדם את העסק בסכומים נמוכים יחסית ומדויקים יותר לקהל היעד הרלוונטי. מובן כי כל עסק שונה, הן מבחינת התחום בו הוא עוסק והן מבחינת התקציב שהוא מעמיד עבור שיווק. על כן, כאשר רוצים לקדם את העסק בפייסבוק, חשוב לבחור גורם מקצועי אשר ילווה אתכם בתהליך. איש מקצוע בעל ניסיון ידאג לכך שההשקעה שלכם תישא פרי ותמשוך לקוחות חדשים לעסק שלכם. 

כאמור, ניהול פייסבוק עסקי היא משימה שצריכה להיעשות במקצועיות. אנחנו, בבטן מלאה, בעלי ניסיון עשיר בתחום ניהול הסושיאל מדיה. כאשר מדברים על ניהול סושיאל מדיה הכוונה היא ניהול – פייסבוק ודפי אינסטגרם לעסקים. הייחודיות שלנו היא בכך שאנחנו יודעים לייצר סטוריטלינג. כלומר, לספר את הסיפור של העסק שלכם בצורה טקסטואלית וויזואלית. זאת ועוד, התוכן בעמודים העסקיים נוצר על ידי קופירייטר מנוסה, צלמת ועורכת גרפית. המטרה שלנו זהה לשלכם –לקחת את העסק ולהרים אותו למעלה, הכי גבוה שאפשר.

אז אם אתם רוצים לשים את העסק שלכם בידיים מקצועיות שיעזרו לכם לייצר יותר לקוחות, נשמח לעמוד לרשותכם!

כניסה לחשבון שלך: