אחת המנות הכי טעימות שאכלנו!

אם נתייחס רק לכותרת ולא לכל ההמלצה במלואה שתגיע עוד רגע, אז היא לחלוטין תעשה עוול לנונו כיוון שבנונו לא מדובר רק במנה אחת. ובכל זאת, כן, יש פה מנה שפשוט לא טעמנו כמותה מעולם.

אנחנו מדברים, איך לא, על מנת הניוקי תרד ברוטב גורגונזולה, אגוזי לוז ובצל ירוק. אנחנו אפילו לא יודעים איך לתאר לכם את הטעמים העמוקים, היצירתיים, הגאוניים והמרגשים שיש במה הזו. הנה תיארנו. אבל לא מספיק. אז הבצקניות ענניות ואווריריות ועוטפות את התרד שמשדר רעננות בתוכן כמו בריזה בהוואי. ואחרי העדינות והתום שלהן, מגיעה הגורגונזולה העוצמתית, החריפה, העוקצנית, אפילו החצופה – גבינה שלא רואה בעיניים. ואז מגיעים לחך טעמי  אגוזי הלוז האדמתיים שמחזירים אותך בצניחה חופשית מהעננים לקרקע. ולסיום, נגיעות של בצל ירוק שמוסיף נופך רענן וחגיגי משלו.

מסוג המנות שגם אחרי שהתפוצצת בא לך עוד מנה ואם לא עכשיו, אז אתה כבר מתגעגע ורוצה ויודע שתחזור שוב. כזה.

אבל הבטחנו שנדבר גם על שאר המנות כי הן לא פחות וואו.

למשל, פיצה עגבניות מדורה עם מוצרלה, פרמז'ן, שום קונפי, עגבניות מיובשות, פלפל ממש ממש חריף, אורגנו ופטה. בצק מצוין, גבינות איכותיות שמשתלבות מדהים עם השום-קונפי, רוטב העגבניות והפלפל החריף.

בביקור הבא בנונו המושלמת, אי שם ביוני 2020

במהלך חגיגות יום ההולדת של אסף חזרנו לסיבוב נוסף. זה התחיל בקוקטייל הרבל ג'ין מצוין, מנה ראשונה של "כריות" פולנטה ומוצרלה, קרם פרש, אפונה וירוקים, שרי, בזיל, פלפל חריף ופילה לימון. מסוג המנות שחייבים לקחת את כל המרכיבים בביס אחד על הכף וכבר בביס הזה אתה מבין שתהנה מהמנה הזו ומהמסעדה הזו.

לעיקרית חלקנו פיצה ספייסי פפרוני עם פפרוני עגל, צ'וריסוס, שום קונפי ופלפל חריף. פיצה מיתולוגית ומוצדקת בנונו. הבצק דק ופריך, הרוטב כל כך מטריף חושים שבא לך לטבול בתוכו כל מאפה או בצק שעולה על הדעת, והטעם המעושן של צמד הנקניקים משתלב כמו זוג מאושר בדרך לחופה.

אבל שלא יהיו טעויות. גם הפעם, בחרנו להזמין ולטעום שוב את מנת הניוקי תרד גורגונזולה ולוז איתה פתחנו את ההמלצה הנ"ל. מנה עם מחשבה, תחכום, יצירתיות, עומק וביצוע משכמו ומעלה. אל. תוותרו. בחיים. שלכם. על. המנה. הזאת. נקודה.

צילום: בטן מלאה

יום הולדת מסיימים עם קינוח או בעצם, קינוחים. ברבים. אז דגמנו:

בר ג'אנדויה – בצק פריך ולוז, קרם שוקולד ושנטילי שוקולד חלב עם גלידת מסקרפונה וקרמבל בצד.

קסטה הפוכה – שני כדורי גלידת מסקרפונה עם טוויל שקדים, עוגיות באטר סקוטש וקרמבל קקאו עם קרמל טופי.

שני קינוחים שוקולדיים נהדרים שבניגוד להרבה מקומות אחרים, הרגשנו שמבחינת הטעמים, התאימו לארוחה שזה עתה סיימנו. קינוחים שהשלימו את סגנון הארוחה מבחינה קולינרית.

צילום: בטן מלאה

טעמתם את המנות שתיארנו ב"נונו" בהמלצתנו? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "נונו" או בטלפון 09-8353600

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "איטלקי" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "פיצה" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מסעדות שף" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות" 

★ להמלצות נוספות באזור "השרון" 

כניסה לחשבון שלך: