הזוג שמקדש את הדגים!

קוראים להם דור ומור. בני זוג ופודיז שהסתובבו לא מעט בעולם הקולינריה הישראלי (מחניודה, אוזריה, טאיזו, הרברט סמואל) עד שפתחו את מרלוזה – חמארה ים תיכונית קטנה ושמחה בשוק הכרמל. הדבר הראשון שנאמר לנו הוא שמקפידים פה על טריות חומרי הגלם. כמה טריות? כל חומרי הגלם מגיעים באותו היום מהשוק. זה אומר שיש מנות דג בתפריט שיכולות להתבטל ביום מסוים רק כי הדייגים לא הצליחו למשוט אותו מהים. ככה טרי.

המפגש שלנו עם "מרלוזה" (שזה השם של דג הבקלה בעברית), התקיים בצוהרי שישי כשמוזיקת רקע יוונית, ערבית, טורקית, בלקנית שמחה וגועשת, מלווה את הסועדים (והשכונה) כיאה לשישי בשוק התל אביבי.

פתחנו אותו עם קוקטייל צונן ביום חם ומנות קלילות לפתיחה:

פלפלים קלויים עם גבינת טולום, סלט עשבים ואגוזים עם צפתית, צנוברים וממרח עגבניות של דור, ארטישוק צרוב ברוטב עגבניות שרי צהובות, קולורבי בתנור עם סלסה חריפה, שמ"ז וקריספי פול שצוף עפה עליו באוויר! אבל ה-מנה המצטיינת שהייתה עד כה ותהיה פה גם הרבה אחרי: צ'יפס חציל מצופה שלא טעמנו כמוהו מעולם. הוא רך ולא ספוג שמן, הוא ממכר כמו סם ולראייה סיימנו מנה אחת תוך, באמת, חצי דקה והזמנו מנה נוספת באופן בהול!

צילום: בטן מלאה

עד פה היה החלק שצוף עוד יכלה לאכול (כי להזכירכם, אין סיכוי שהיא נוגעת בדגים או משהו בטעם של ים) ואז הגיעה הדגה. מטיאס כבוש על יוגורט, בצל שרוף ובצל טרי קצוץ עם עשבים וקרפצ'יו בס עליו זעתר, סומאק וקרם פלפלים צהובים. דור אתה גאון!

צילום: בטן מלאה

אז רק נאמר שמהרגע הראשון חשנו הזדהות וחיבור לזוג פודיז שעובד ביחד למחייתו ואוהבים להיות אחד עם השני. נשמע מוכר. הטעמים של דור והוייב האדיב והחייכני של מור פשוט עשו לנו שמח בלב. מקום ואנשים שחייבים לבקר. וכמו שראיתם, גם צוף שנמנעת מדגים התענגה על האוכל על אף שמדובר במסעדה שמקדשת דגים!

ביקרתם ב "מרלוזה" בהמלצתנו? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

כשר (ללא תעודה)

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באינסטגרם של "מרלוזה" או בטלפון 03-5164924

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "דגים" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ים תיכוני-ישראלי" 

 להמלצות נוספות באזור "תל אביב" 

כניסה לחשבון שלך: