הטארט שבעט לנו בישבן מקצה הצוק!

זה פשוט מדהים שהיום, הנסיעות לצפון אורכות שעה, שעתיים גג עד לחרמון. הכבישים כל כך מוצלחים, יעילים ומהירים שזה לא "פרויקט" להגיע למקום כמו עפולה. ותודה לכביש 6 על זה.

על מקלות וניל, פנינת הקינוחים והמאפים של "בירת העמק", שמענו המון פעמים. היו כאלה שהחמיאו בלי סוף והיו כאלה שאמרו ששווה לטעום לפחות פעם אחת. אנחנו לא ניזונים מאף שמועה ותמיד מעדיפים לבדוק בעצמנו.

זה היה מאד ספונטני. קמנו באמצ"ש והודות לגמישות התעסוקיתית שלנו (היי, "בטן מלאה" היא גם החברה שלנו שבה אנחנו עובדים מהבית, או מכל מקום אחר שנחפוץ בו), החלטנו ברגע אחד לטוס צפונה.

כבר אחרי שפתחנו את הדלת, הבנו ש"קל" לא יהיה פה. ויטרינה ארוכה ולא נגמרת בצורת האות ר' עם שורות שורות של קינוחים ומאפים מסודרים כחיילים במסדר. לא הרחק מאחוריהם, נמצאים גם לחמים ומאפים נוספים שמביטים ממרום מושבם. התנצלנו מראש בפני המוכרת שתאזור סבלנות כי אנחנו תמיד "מחפשים את הכי מיוחד". האמת, אפילו נתנו ללקוח שהיה אחרינו לעקוף. אנחנו פשוט יודעים עם מי יש לנו עסק ☺

אחרי דקות ארוכות זה קרה. בחרנו בשלושה קינוחים:

מאפה בריוש קריספי ממולא פטיסייר נהדר בעיטור פטל טרי (פטלים, ברבים) מרענן וחמצמץ, מאפה שהיה מעבר ליופי חיצוני ופנימי, עוגיית פיסטוק קרמל רכה, נדיבה ומצוינת שגרמה לנו לרצות ממנה מכולה הביתה וגולת הכותרת:
טארט קפה יפהפה העשוי קפה ירוק ערביקה ע"ב פרלינה קפה המכיל 6 סוגי קפה שנקלים במקום!

צילום: בטן מלאה

את הצידה המתוקה לקחנו איתנו ויצאנו לטיול בגלבוע. פרשנו שמיכה במצפה כתף שאול הנפלא והבטנו בלהקות יפהפיות של עגורים או חסידות (לא היה לנו את מי לשאול אז אולי אלה שקנאים בכלל) שחגים מעלינו במחזה מרהיב שאין דומה לו. כבר בביס הראשון בטארט הערביקה גילינו בעיטה בישבן מקצה הצוק! איכותי, נעים וארומתי, כמו שקפה צריך להיות. שלא לדבר על בסיס הטארט שהיה פריך ונהדר.

לסיכום נאמר שהחוויה הייתה נהדרת אבל הרגיש לנו שלא טעמנו מספיק כדי לחוות דעה על המקום עצמו כמאפייה / קונדיטוריה אז קחו את ההמלצה הזו (כמו תמיד בעצם) אז איז, רק על מה שטעמנו בפועל.

אין ספק שבקטגוריה של מאפיות / בייקריז ובאגף הקינוחים יש למקלות וניל הרבה מה להציע. עוד נחזור זה בטוח.

צילום: בטן מלאה

ניסיתם את "מקלות וניל" בהמלצתנו? נהניתם? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

כשר

משלוחים

איסוף עצמי

★ לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתר של "מקלות וניל" או בטלפון 04-6420222

★ להמלצות נוספות בקטגוריית "מאפיות/בייקריז"

★ להמלצות נוספות בקטגוריית "בתי קפה"

★ להמלצות נוספות בקטגוריית "קינוחים"

★ להמלצות נוספות בקטגוריית "כשר"

★ להמלצות נוספות באזור ה "צפון"

כניסה לחשבון שלך: