לונדון: 3 דברים שחייבים לטעום בצ'יינה טאון!​

צ'יינה טאון היא פשוט אזור שמקבץ מסעדות ועסקים סיניים והוא קיים בהמון מדינות בעולם. "הרובע הסיני" מכיל בתוכו הרבה פיצ'פקעס שאפשר למצוא גם בעלי אקספרס ודומיו רק שאותנו מה שמעניין הוא כמובן האוכל.
בצ'יינה טאון של לונדון שמנו לב שלא מדובר בכלל רק במסעדות סיניות אלא שמדובר במעין שם קוד לאסיה. רובע / סמטה / אזור קטן עם מסעדות ודוכני אוכל רחוב מטאיוואן, יפן, הפיליפינים, קוריאה הדרומית וכדומה.

רגע לפני שנצלול למקומות שחייבים לטעום בצ'יינה טאון בלונדון נספר לכם שאת כל ההמלצות שלנו על לונדון (קרוב ל 700!!) תוכלו למצוא במפת ההמלצות המורחבת כולל פארקים, אטרקציות, שווקים ועוד, עם עדכונים בזמן אמת והערות שכתבנו בעצמנו!
אם אתם מגיעים רק לסופ"ש או כמה ימים בלונדון ואין לכם זמן – תוכלו למצוא את מפת המלצות הזהב שלנו משם עם הטופ של הטופ – המקומות שאסור לפספס בלונדון – לחצו כאן

כריך יפני ממולא פירות וקצפת

כריך יפני עם תותים וקצפת ב Kova Pattiserie. ליפנים יש קטע מגניב שנקרא "Sando". בין אם הייתם ביפן או לא, אתם חייבים לנסות את הכריכים שלהם. יש עם סלט ביצים, עם Katsu (שניצל יפני) ויש את גרסת הפירות – Fruit Sando. מדובר בלחם בלי החלק "הקשה", רך כענן וכיפי בצורה בלתי רגילה.

צילום: בטן מלאה

באו באן סיני ממולא בריסקט בבישול ארוך

באן היא לחמניית ענן רכה מאד ממולאת במגוון טעמים. הבאן כאן היה פשוט אוויר שנמס בפה והטעמים בפנים היו נפלאים לא פחות.

צילום: בטן מלאה

בריוש פיליפיני ממולא בגלידת UBE​

הכירו את המקום הכי אינסטגרמי ואחד הטעימים בעיר. לרוב כשמדובר במקום שרק מצטלמים בו, גוברים הסיכויים שהאוכל בו יהיה לא להיט, בלשון המעטה. זה לא המקרה. מדובר בבית קפה פיליפיני שמגיש מספר קינוחים על טהרת ה UBE (שורש אסייתי הידוע גם בשם יאם סגול ומכאן צבעו הנפלא.) אכלנו גלידת יאם סגול (נקראת במקום UBE) (פשוט כדור גלידה בלי כלום) שהייתה אחת הגלידות הכי טעימות בחיים שלנו אבל ה-דבר שאסור לפספס הוא קינוח הבילוג. לחמניית חלב אוורירית וחמימה ממולאת בגלידה! מקום שאסור לפספס

צילום: בטן מלאה

עשינו לכם חשק לעוד?

שימו לב!
במקום שתבזבזו המון זמן, כסף ועוגמת נפש במסעדות אחרות, יצרנו מפות המלצות מדהימות בגוגל מפס!

בעצם, כבר עשינו בשבילכם את העבודה ולכם נותר רק לבחור:

אם אתם רוצים את ההמלצות הקולינריות שלנו (שווקי אוכל רחוב, כריכים, מאפים, בראנצ'ים, בתי קפה, מסעדות, אתרי חובה ואפילו פארקים מושלמים) שחייבים להכיר בלונדון אבל רק את הטופ של הטופ – מפת המלצות הזהב מלונדון (מעל 70 המלצות מפורטות עם הסברים) היא הפתרון בשבילכם! למפה – לחצו כאן!

אם אתם באים להרבה זמן בלונדון ורוצים לחקור את העיר לעומק – מפת ההמלצות המורחבת מלונדון (קרוב ל 700 המלצות!) היא הפתרון בשבילכם! – לחצו כאן!

✦ לא יודעים איזו מפה לבחור? קבלו מבצע השני ב 50% על כל המפות באתר! למבצע – לחצו כאן

 יש לנו גם:
*המלצות לינה בחו"ל 
*הנחה לביטוח נסיעות לחו"ל (קוד קופון בטן15)

אהבתם? להמלצות קולינריות נוספות במסע שלנו בלונדון ועוד

כניסה לחשבון שלך: