הקונדיטורית שהעיפה לנו את הסכך!

אין לנו דרך אחרת לתאר את זה. מתנצלים.

אור אמיר היא הקונדיטורית של ברווזי ומי שאחראית על הקינוחים של המקום המושלם הזה. הכרנו אותה לראשונה אחרי הזמנת הכריכים של ברווזי בוולט ולא האמנו. פשוט וואו.

לפני שנדבר על הטארט המושלם של אור (כי איפה שמעתם על טארט ס'מורס בחיים שלכם?!), אנחנו חייבים לדבר על המשלוחים. נכון, תקופת הקורונה ו 2020 אתגרו את המסעדות וחייבו את רובן להיות או לחדול. רובן פשוט הבינו והפנימו שאם הן רוצות להמשיך להיות בתודעה, הן חייבות לעבור כחלק "מהמשחק" למשלוחים.

האתגר האמיתי היה להעביר את הסיפור של העסק הקולינרי ואת המנות בשלמותן ובשיא האיכות שלהן גם במשלוח שלוקח לפעמים יותר משעה, שעה וחצי. ופה אנחנו רוצים לפרגן לברווזי שפשוט הצליח גם במשלוח ששרד שעה וחצי (תוסיפו לזה נסיעה לפתח תקווה) כריכים חמים וקינוחים של אור אמיר שאף אחד לא היה מנחש שהגיעו במשלוח.

ועכשיו, לאחד הטארטים הכי טעימים שאכלנו!

טארט ס'מורס עם תבלינים חמים (קינמון, הל, ציפורן, פלפל אנגלי ועוד), אבקת חלב מקורמלת (!) ופאקינג לימון פרסי. אתם קולטים? לימון פרסי!

היו שם גם בלונדיז פקאן שהיה פחד אלוהים, בראוניז חמאת בוטנים ועוגת ליים-בוטנים-מנטה-קרמל מלוח מצופה שוקולד לבן שגרמו לנו לדבר עם אור ולרצות להיות חברים שלה בדחיפות. עד כדי כך.

מה שיפה אצל ברווזי ואור אמיר זה שהכל משתנה מדי יום, מדי שבוע או פשוט עד שאוזל המלאי. יצירתיות שאינה נגמרת!

צילום: בטן מלאה

אחרי שהזמנו פעם אחת ראינו שאור הכינה גם טארט חמאת בוטנים וריבה, טארט פופקורן וקרמל מלוח מקורמלים עם קרם שקדים ופולנטה, טארט גזר מבצק פריך, קרם שמנת חמוצה, חמאה חומה וקרם גזר, טארט קרם שקדים, קרמל, ריבת אגסים וקרם טונקה, טארט פאמפקין ספייס וטארט שומשום עם קרם שומשום מקורמל, קרם ליים, שנטי שומשום מקורמל וקרמל שומשום. אתם מבינים במה מדובר או שלהמשיך בפלא הזה???

עשינו לכם חשק להזמין? יש לכם הטבה מאיתנו בשימוש בקוד הקופון: Betenmelea בהזמנת משלוח ראשון באפליקציית וולט
ניסיתם את הקינוחים של "ברווזי" בהמלצתנו? נהניתם? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לצמחוני

משלוחים

איסוף עצמי

★ לפרטים נוספים ניתן לפנות לאינסטגרם של "ברווזי" או או בטלפון 03-5566774

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מושחת"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "משלוחים"

★ להמלצות נוספות מאזור "יפו"

★ להמלצות נוספות מאזור "תל אביב"

כניסה לחשבון שלך: