הפאי האלוהי שגמר אותנו!

הכל התחיל בנובמבר 2018

את ויטרינת הקינוחים האינסופית של מגזינו פגשנו מספר פעמים אבל הפעם הראשונה, כמו בדרך כלל, היא זו שתמיד זוכרים. היא בלתי נשכחת.

זה עתה חזרנו משלושה שבועות מטריפי דעת בגן עדן. טיילנו ביפן וכל מה שקשור בנושא עלול להכאיב ולהעציב מדי כי כל האושר מבחינתנו שקיים בעולם נמצא שם, ביפן. לכן, כשחזרנו ארצה, כצפוי, הנחיתה הייתה קשה מנשוא וידענו שיש דבר אחד שיכול באמת לנחם אותנו. קינוח טעים. אז חיפשנו את מה ש"נחשב" להכי טעים שיש, את הקינוח האחד הזה שהיינו מזמן צריכים לנסות ואת זה שכל הביקורות מהללות, בין אם הן אותנטיות ובין אם הן מהולות (ומשומנות) ביח"צ טהור.

מגזינו הוא השם שעלה באוויר וכבר כשנכנסנו הפנו אותנו אל הויטרינה. סליחה, אל ה-ויטרינה, בהא הידיעה. ויטרינת הקינוחים של מגזינו והשף קונדיטור ברק כהן. מספר דו ספרתי של טארטים ועוגות פרוסות למשולשים ושום סיכוי שיש לך יכולת לבחור באמת. רק שהפעם, הגענו מכווני מטרה. ידענו שאנחנו באים לקראתו של האחד: טארט הפיסטוק לימון הגאוני עם שכבת הפיסטוק העבה, קרם הלימון ושכבת המרנג הנאה, שלא לדבר על כמות הפיסטוקים שמפוזרים להם בכל עבר. ללא ספק בחירה מצוינת. טפיחה על השכם לעצמנו.

צילום: בטן מלאה

נכון, זה עדיין לא האלוורה שהיינו צריכים למרוח על הכאב בחזרה מיפן, אבל זה פאקינג טעים ברמות וזה הדבר הכי טוב ונכון שיכולנו להתנחם בו כרגע.

אוגוסט 2019

שבנו פעם נוספת למגזינו כדי לטעום קינוחים מפתים נוספים. הפעם היו אלה הסקיפי נוטלה ועוגת הגזר, מסקרפונה וקרמבל שוקולד לבן שהיו פשוט אלוהיים. ברק, אתה טוב אלינו ואנחנו מעריכים את זה מאד.

אוקטובר 2019

חזרנו עם יצחק עינצ'י, אבא של אסף, הפעם לאכול במגזינו. שמענו שיש פה שינוי משמעותי במטבח לכן המתנו בסבלנות עם ויטרינת הקינוחים עד שנחסל עד תום את המטבח האיטלקי פה. טעמנו מספר מנות בהן קרבונרה נפלאה ופפרדלה פסטו פרמז'ן. האוכל היה מדויק וטעים ולא היינו צריכים יותר מזה. לקינוח, בדקנו את הקראק פאי של ברק והוא אמאל'ה. התמונות מהאירוע נגנזו לאור העובדה שאנחנו לא מאמינים בתמונות בתאורת ערב אבל תאמינו לנו, שווה לאכול את הקראק פאי בכל שעה ביממה.

נובמבר 2020

הזמנו משלוח ממגזינו כי אסף חפר שהוא רוצה עוגה טעימה. הכי טעימה. אז חזרנו לפאי הפיסטוק לימון מרנג האגדי שתיארנו בתחילת הכתבה ולסקיפי נוטלה שהפעם הוא בגרסת סקיפי סניקרס שהתלבטנו אם הוא זהה או שונה מהמקור. אבל זה לא באמת משנה. זה פשוט עונג צרוף. על הסקיפי יש קוביית חמאת בוטנים קינמונית פריכה שמזכירה שילוב של לוטוס וחטיף "טעמי". הקרם רך ובסיס הבוטנים "חולי" וקרמבלי משגע.

אם עשינו לכם חשק להזמין משלוח מ"מגזינו", קבלו מאיתנו הטבה בהזמנת משלוח ראשון באפליקצית וולט בשימוש בקוד הקופון: Betenmelea
ניסיתם את הקינוחים של "מגזינו" בהמלצתנו? נהניתם? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "מגזינו" או בטלפון 03-7570535

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מאפיות / בייקריז"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "משלוחים

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "איטלקי"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ארוחות ערב"

★ לעוד מקומות טעימים באזור "תל אביב"

כניסה לחשבון שלך: