הפופ אפ שלא מפסיק!

זה התחיל כרעיון יצירתי של מאיר דנון וליאור שטייגמן שאחראים על כל בית הספר לקולינריה וקונדיטוריה היושב בנמל תל אביב. הרעיון היה: אם התלמידים לומדים לאפות, לבשל ולהכין מטעמים, למה שלא ילמדו איך לשווק ולמכור אותם, בעצמם?! ואת התובנה הנפלאה הזו התחילו לנסות בימי שישי בבוקר ממש בכניסה לבית הספר. בלילות חמישי מתכנסים התלמידים ללילה של אפייה ובשישי בבוקר כולם מתייצבים בעמדות ההכנה, ההרכבה והמכירה!

בעצם, זה רעיון שכולם מרוויחים ממנו. בית הספר מקבל תשלום על המאפים והקינוחים שנמכרים, התלמידים מתנסים בחוויה והלקוחות זוכים לקינוחים פרי ידיהם של מי שעתידים להיות הדור הבא של הקולינריה והקונדיטוריה בישראל, והבונוס: הכל במחירים הוגנים מאד.

צילום: בטן מלאה

בביקור הראשון שלנו היה מאד קשה לבחור. קשה שלא לקנות "עם העיניים" ולבחור בכל מה שמוצע אבל השתדלנו להתמקד. היו שם עוגת רוגעלך ענקית, טארט פירות יער, ברד פודינג מתוק עם שוקולד, מאפה עלים תפוחים ושקדים, קרואסון שוקולד לבן פטל ומרציפן ועוד אינסוף דברים מטריפים כל חך. בחרנו בקראפין פטל וקרם מלבי ובפחזנית אורז מצופה קרמל במילוי אורז ושוקולד לבן (סוטלאץ' סטייל) שהיו מאפים שלא אכלנו בשום מקום בחיים. טעמים שגרמו לנו לחזור מהר מאד פעם נוספת.

צילום: בטן מלאה

וכבר כעבור חודש לא יכולנו שלא לחזור לפופ אפ של דנון מהסיבה הפשוטה שהמאפים והקינוחים משתנים ברובם משבוע לשבוע. הפעם היו קראפין לימון (שבחרנו להשאיר על המזווה הפעם) ובריוש לימון, מסקרפונה וקרם דיפלומט וכן טארט מולוקוב (= "חלב" ברוסית) העשוי חלב ממותק שבחרנו לנסות. הבריוש היה רך, חמצמץ וכיפי והטארט היה פשוט אלוהי. לא פחות. חלב ממותק זה טעם שקשה לא לאהוב ועוד בטארט מבצק מושלם, זיווג משמיים!

צילום: בטן מלאה

ביולי 2020 שבנו פעם נוספת לפופ אפ של דנון והפעם כשסול כבר רוקדת לצלילי המוזיקה הרועשת. הגענו בין הראשונים, עוד לפני שנפתח, כי השמועה על גן העדן הפחמימתי הזה כבר הגיעה לרבים. הפעם בחרנו בטארט מלבי אוריינטלי עם בסבוסה, מלבי, דקואז, פיסטוקים טורקיים קצוצים מעל וגלידת מחלב שזו בגדול אחת הגלידות הכי טעימות שאכלנו ואחד הטארטים הכי מיוחדים ויצירתיים שפגשנו. מחלב הוא תבלין שנפוץ במטבח הערבי ומשתמשים בו בעיקר לקינוחים, מאפים וכעכים והטעם שלו לא דומה לשום דבר מן המניין. ואם זה לא הספיק לכם, טעמנו טארט שוקולד שומשום שהימרנו אף על טעמי קפה בתוכו ופאי פקאן צ'ואי במיוחד שאסף נגנב ממנו עד דמעות. עוד טעמנו עוגת ניו יורק צ'יז עם תחתית עוגיות וציפוי ברולה מעל! השילוב המתקתק של הברולה מעל עם הטעם הגבינתי היה לא נורמלי, שלא לדבר על שילוב הרכות הגבינתית עם הקריספיות של הסוכר בברולה מעל. דנון – אתם אושר אמיתי לקולינריה ולקונדיטוריה בישראל.

צילום: בטן מלאה

דגמתם קינוחים ב"פופ אפ של דנון" בהמלצתנו? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני (ספיישלים משתנים)

כשר (צוהר)

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "דנון" או בטלפון 077-8045008

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "קינוחים"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מאפיות / בייקריז"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "כשר"

★ להמלצות נוספות באזור "תל אביב" 

כניסה לחשבון שלך: