הקינוח שגרם לאסף לדמם!

את הוטל מונטיפיורי של קבוצת R2M ורותי ברודו (קופי בר, הרצל 16, דליקטסן, בייקרי והבראסרי הי"ד) אנחנו לא בטוחים שצריך בכלל להציג. באופן כללי, ידיה של רותי והקבוצה זהב וכל מה שהם פותחים או נוגעים בו זוכה להצלחה מסחררת. הוטל מונטיפיורי הוא כנראה הדובדבן שבקצפת מבחינת עסקי הקבוצה. מסעדת השף היוקרתית השוכנת למרגלותיו של מלון בוטיק מפואר, היא השם החם והסיפור שלנו היום.

עוד לפני שנתחיל, סלחו לנו על תאורת הערב הכתומה שנאלצנו לצלם בה בתוך המסעדה.

הגענו לחגוג לצוף את יום הולדתה ה 28 (בחודש שמיני להריון) בארוחת הבוקר המדוברת בשישי וכהרגלנו העדפנו להתחיל את היום מוקדם ככל האפשר. ככה נצא שבעים ומרוצים (כנראה) כשכל היום עוד לפנינו. בכלל, ארוחות בוקר בשישי ועוד בקטגוריה של מסעדות שף זה בכלל שילוב מנצח!

עם קוקטייל לִילֶה צרפתי אלגנטי, פתחנו את הארוחה בראגו פטריות וביצה עלומה שהייתה אחת המנות הכי טעימות שאכלנו אבר! וזו רק הייתה יריית הפתיחה, תבינו. צוף פשוט טרפה כל פירור שנשאר בצלחת מרוב עונג. אסף, בשיא חוצפתו, הזמין לו מנת ביצים עלומות וגבינות כחולות – מנה שצוף לא יכולה לטעום בעצמה הודות לגבינות החריפות. אבל, אל דאגה, העונש של אסף עוד יגיע בהמשך.

ארוחת הבוקר כללה גם מבחר עשיר של צלוחיות פריזאיות מרגשות כמו פרוסות מלפפונים עם שמיר, סלמון מעושן ושמנת, כדור חמאה, גבינות, סלסלת לחמים, אגס מבושל ביין בטעם מתקתק ועמוק שאסף מאד אהב וז'מבון (נקניק שינקן צרפתי) טעים בקטע אחר.

ארוחת הבוקר של הוטל מונטיפיורי. צילום: בטן מלאה

הכל כמובן מאד איכותי, נעים לחך, אלגנטי ופשוט טעים. הרגיש לנו לקום ולהחליף לטוקסידו ושמלת ערב נוצצת על אף ששנינו מעולם לא לבשנו, לא את זה ולא את זו. אבל השיא, הגיע בגזרת הקינוחים האהובה עלינו.

פחזניות סנט אונורה או שמא הפחזניות המפורסמות של קבוצת R2M שמככבות גם בסניפי הבייקרי והדליקטסן. אממה, אסף הוא סתום אמיתי, אז במקום לנגוס בעדינות בדיסקית הקרמל הקריספית שמונחת על הפחזנית, הוא שמן מטבעו והחליט לבלוס פחזנית שלמה בתוך הפה. העונש (גם על הגבינות הכחולות שהוא התפנק עליהן ביום הולדת של צוף) הגיע במזומן! אסף הכניס את הפחזנית לאורך/לגובה במקום לרוחב והדיסקית פצעה לו את החך בחלק העליון של הפה. תוך שניות הוא התחיל לדמם בתוך המסעדה וזה פשוט קורע מצחוק!

ואם נשים את הסיפור המשעשע הזה בצד, נגיד שהפחזניות מושלמות. לא פחות. הדיסקית הפציחה, קרם הפטיסייר המדויק והפחזנית – כמו שכתוב בספר! לצדן קיבלנו במתנה לכבוד החגיגות קינוח נוסף בדמות פאי לימון מפורק עם עוגיות חמאה, קרם לימון, קליפות לימון מגורדות וקצפת שהיה אמאל'ה אמיתי!!!

הקינוחים הידועים של הוטל מונטיפיורי. צילום: בטן מלאה

ניסיתם את ארוחת הבוקר של "הוטל מונטיפיורי" בהמלצתנו? נו, היה שווה? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם

צמחוני

איסוף עצמי

משלוחים

פתוח בשבת

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר "הוטל מונטיפיורי" או בטלפון 03-5646100

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מסעדות שף"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ארוחות בוקר"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "פתוח בשבת"

★ להמלצות נוספות באזור "תל אביב"

כניסה לחשבון שלך: