איך זה לא קרה קודם?!

אחד הדברים הכי טובים שקרו בשנת הקורונה הארורה הוא פתיחתן של מעדניות בוטיק עמוסות מוצרים נהדרים שמעטרים מזווים אינסופיים. שפע קולינרי בעיצוב מודרני. רק לבוא ולקחת. להכין בבית. לטעום בדרך לאוטו. לארח חברים. פתרונות להכל.

האופט, מעדניית בוטיק משפחתית (עדי, רועי, אלון) עם שם הונגרי היסטורי (שם המשפחה ושם מסעדה הונגרית שהייתה למשפחה לפני השואה), שיחד עם עמרי השף, נפתחה בסערה גדולה אך נדמה שהייתה פה תמיד. תוך ימים בודדים התפשטה השמועה על פתיחתה באבן יהודה השלווה ונחילי רעבים צעדו לעברה לתורים בלתי נגמרים. נקניקים, כריכים, מאפים, יינות, גבינות, סלטים במשקל ומעבר למוצרים הנפלאים שיש למזווה של האופט להציע, הם מציעים חוויה. לחוויה הזו קוראים גן שעשועים צמוד עם מדשאות שנוצרו ללא ידיעתן לעשרות פיקניקים חברתיים, זוגיים ומשפחתיים.

בדומה למארזי הבראנץ'-פיקניק שפקדו את מדינתנו הצנועה השנה, בהאופט אפשר פשוט להרכיב את המארז לבד.

צילום: בטן מלאה

וזה בדיוק מה שגם אנחנו עשינו כאן. קבענו עם עדי, מנהלת השיווק של יקב ויתקין וחברה מן המניין, לדגום את המעדנייה המסקרנת. ארזנו סלסלה מלאה כל טוב ומצאנו ספוט חצי שמשי (לצוף) חצי מוצל (לאסף) חביב על הקרקע לצד המתקנים שם תוכל סול לשחק עם דניאל, בנה של עדי.

דגמנו קפה קר שקדים, כריך פרעצל איטלקי משוגע (טרנד מתבקש במיוחד) עם מוצרלה, פסטו, זיתים ורוקט לאסף, כריך סלט ביצים ביתי ומענג לצוף, כריך גבינת בושה עם חמאת כמהין, אגוזי מלך, רוקט, ריבת בצל (או בצל מקורמל?!) וסלק בלחם סלק (גם לאסף ומזל שהשארנו לעדי פה ושם כמה ביסים), משולש גבינת גרוייר שוויצרית סופר איכותית, חמאת כמהין מופלאה בטעם הררי ואדמתי שרק טעם כמהיני משובח עם ארומות אלוהיות יכול לייצר וכרובית בטחינה וקארי בקיק חרפרף שגורם לך לרצות ממנו עוד ועוד.

צילום: בטן מלאה

כמו שהספקתם להכיר אותנו (ולמי שלא אז לחצו כאן לאינסטגרם שלנו), קינוחים ומתוקים הם חלק בלתי נפרד מחיינו. אז בחלק המתוקים דגמנו סופגניית שוקולד כיאה לחנוכה שפתח, עוגיית שוקולד צ'אנקית מושחתת חמאתית ושוקולדית דיה, מאפינס פירות יער עם חשד לשוקולד לבן ומריטוצו – סופגניה איטלקית שהחזירה לנו את ההבנה למאפה הנהדר הזה. ברומא כנראה שטעמנו אותו במקום לא איכותי (שזה לא משהו שקורה לנו הרבה) והוא מאד איכזב ואצל האופט נדהמנו. סופגניה איטלקית עם קרם קצפת מלטף. בצק מצוין וסופגניה לא מתוקה מדי ולא צרבתית! בהמשך האופט הוציאו גרסת מריטוצו פיסטוק שנכון לכתיבת שורות אלו עוד לא הצלחנו לטעום. עמכם הסליחה.

צילום: בטן מלאה

מעבר למוצרי המזווה הנפלאים תוכלו למצוא בהאופט גם כלי מטבח, טקסטיל, יינות, פרחים בסופ"ש ועוד המון טוב! ולנו רק נותר לשאול – איך מקום כזה לא היה כבר קודם?!

 

ניסיתם בהמלצתנו את החוויה ב"האופט"? היה טעים? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים (לבדוק עם המעדנייה)

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באינסטגרם של "האופט" או בטלפון 09-7909992

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מעדניות" 

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ארוחות בוקר"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "בתי קפה"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "מארזי בראנץ' ופיקניק"

★ להמלצות נוספות באזור ה "שרון"

כניסה לחשבון שלך: