הג'לאטו המושלם של קבוצת טלביה!

ישראל מתקדמת לג'לאטו. אחרי המון שנים של גלידריות טובות ומאד מערביות (כלומר, מלאות בסוכר) בישראל, גלידריות שאנחנו מאד מעריכים (כי גם המלצנו עליהן), לאחרונה מסתמן לו גל חדש של ג'לאטריות!

את ההבדל בין ג'לאטו לגלידה תוכלו למצוא בכתבה שלנו על הג'לאטו המצוינים של צמד האחים המילאנזים בפרדיסו דל ג'לאטו שפגשנו בתל אביב. ובחזרה לירושלים.

השף ניר לוי, הבעלים של קבוצת המסעדות טלביה, החליט לקחת את הפטיסרי שיש לקבוצה ולשדרג אותה לגלידריה משובחת. וכשאנחנו חושבים על זה, אם תשאלו ירושלמי איזו גלידה טובה יש בעיר הוא יגיד שם אחד (מוסלין) – אותה טעמנו בחופשה הקולינרית שלנו בסיור הקולינרי העצמאי שעשינו בירושלים בשוק מחנה יהודה. טובה או לא, מדובר בגלידריה אחת. איך יכול להיות שבעיר הכי גדולה בארץ יש גלידריה אחת? (ויסלחו לנו השאר אם אנחנו או המקומיים ששאלנו לא מכירים)

את הגלידות של ג'לאטו וריגטו שומרים כמובן בפוצטי. מיכלי נירוסטה ששומרים על הטריות של הגלידות ולא מוצגים לראווה בויטרינה כמו שרובנו מכירים. מדובר פה במקצוענות לכל דבר. כמו במקור. והטעמים, אמאל'ה. לא נורמליים. אתם יושבים?

סורבה סלק וסומאק, סורבה גזר וג'ינג'ר, סורבה גויאבה, טארט לימון, קפה ושוקולד, פיסטוק סיציליאני אמיתי, חמאת בוטנים וריבה (שבחרנו לגביע בסוף), יוגורט צאן עם דבש חרחבינה וזעתר (!!!), וניל איטלקי טהור, "הסיציליאני" שזה קרם שקדים עם פיסטוקים וקלמנטינה (!) ועוד המון טעמים משגעים ממש.

ואם תהיתם מה זה וריגטו, זה בעצם השכבות והתוספות שמתערבבים בגלידה כמו הפיסטוקים והקלמנטינה למשל בטעם "הסיציליאני" שהוזכר קודם.

גלידריית ג'לאטו וריגאטו. צילום: בטן מלאה

חברים וחברות, ירושלמים יקרים (ולא רק), מהיום יש לכם גלידריה אדירה בעיר שלכם. ג'לאטו אמיתית, מחומרי גלם איכותיים שמרגישים בכל לק, בלי הרבה סוכרים, אוורירית, קרמית ובטעמים משתנים משגעים שיגרמו לכם (וגם לנו) לחזור שוב ושוב ושוב. והאמת שאנחנו כבר מחכים לסיבוב נוסף כאן.

ליקקתם את הגלידה של "ג'לאטו וריגטו" בהמלצתנו? מושלם נכון? תייגו "Betenmelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות ללא גלוטן

פתוח בשבת

משלוחים

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באינסטגרם של "ג'לאטו וריגטו" או בטלפון 02-5446644

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "גלידריות"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "פתוח בשבת"

★ להמלצות נוספות באזור "ירושלים"

כניסה לחשבון שלך: