המרענן הרשמי של תל אביב!

ג'וסה היא המקום הראשון להתחיל בו כשרוצים להתחבר לטבע. היא ככל הנראה חלוצת המיצים הטבעיים בשיטת Cold Pressed שבו נשמרים הערכים התזונתיים של הפירות והירקות (בניגוד לסחיטת מיצים רגילה שבה אנחנו שותים בעיקר את הסוכר).

ההמלצה שלנו על ג'וסה רבת שנים ומגיעה אחרי המון נסיונות וטעמים בהם המגוון, החידוש והטעמים רק הולכים ומשתפרים עם הזמן. מדובר בשייקים ומיצים פשוט טעימים להפליא שקשה להאמין שכל הטוב הזה מפוצץ בבריאות.

ההמלצה שלנו:

Lassi – יוגורט קשיו טבעוני, תפוז, אפרסק, מנגו, הל וג'ינג'ר

Nirvana – חד משמעית, האהוב עלינו מכולם. חלב קשיו תמרים, קינמון, ג'ינג'ר, ציפורן, פלפל שחור, הל ומלח ים אטלנטי. פשוט לשתות צ'אי מלא טעמים ותבלינים רק בבריא הרבה יותר. פשוט מספר 1 בפער ניכר!

Fitness – חלב שקדים וקוקוס, חמאת בוטנים, בננה, תמרים ומאקה.

Golden Milk – חלב שקדים, חלב קוקוס, כורכום, דבש, קינמון, פולן דבורים, הל ופלפל שחור.

צילום: בטן מלאה

ובגזרת המיצים:

Spicy – תפוח ירוק, לימון, ג'ינג'ר וקאיין שהוא חמוץ-חריף וזה מרענן ומשגע, במיוחד בקיץ!

Immunity – גזר, תפוז, כורכום וג'ינג'ר

Garden – סלק, גזר, ג'ינג'ר, תפוח.

Ginger Bomb – בקבוקון קטן ועוקצני במיוחד של ג'ינג'ר, לימון, מייפל וקאיין. חמוץ, מתקתק ובעיקר חריףףףףףףףף.

יש גם ארוחות בריאות שתוכלו לקחת והן טעימות ומזינות לא פחות. ניסינו את מעדן המנגו, בננה, אבקת חלבון, חמאת בוטנים, קוקוס וקקאו נא שהיה פשוט מושלם ולצדו מעדן טפיוקה גדול, עשיר בטעמים והמון פירות. ניסינו גם את מעדן ה Power Bowl שכלל עלים, אננס, מנגו, בננה, תפוז, גרנולה, גוג'י ברי, צ'יה וקוקוס טבעי שהיה מפתיע במיוחד וכן את מעדן שיבולת השועל שמגיע עם קוקוס, בננה, אוכמניות, צימוקים, פשתן וגרעיני דלעת. נפלא!

באתר של ג'וסה יש כמובן אינספור טעמים שממש כדאי לכם להכיר.

בדצמבר 2019 אסף התנסה בתהליך הניקוי של ג'וסה הכולל אספקה יומית של שייקים ומיצים ל 3 ימים ומעבר לעובדה שהוא ירד כמה קילוגרמים טובים במשקל (בזכות תהליך מבוקר של שינוי התזונה לצמחונית וליווי התזונאית/דיאטנית של ג'וסה), החוויה הייתה נפלאה. היא כמובן הייתה מאתגרת לא לאכול שום דבר מוצק או מעובד אלא אך ורק את 7 הבקבוקים/המעדנים המגיעים באותו היום, אבל התחושה לאחר מכן הייתה נפלאה ונקייה. הגוף הרגיש טהור ואסף למד המון דברים על תזונה צמחונית ובכלל על הגוף שלו. מומלץ. ומומלץ עוד יותר להתייעץ עם אנשי המקצוע בג'וסה כי התכניות לא מתאימות לכל אחד.

צילום: בטן מלאה

בסמוך לינואר 2021 התווספו לג'וסה גם כריכים וסלטים, קישים, מאפים ומרקים, קרקרים וממרחים שניתן להזמין דרך Wolt וזה הזמן להזכיר את קוד הקופון שלנו Betenmelea שמקנה לכם מתנה מאיתנו בכל משלוח ברכישה ראשונה באפליקציית Wolt.

תייגו "BetenMelea" באינסטגרם בהתנסות / בביקור שלכם אצל "ג'וסה". נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן (לא סטרילי)

משלוחים

איסוף עצמי

★ פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "ג'וסה" או בטלפון 03-7305599

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "טבעוני"

★ להמלצות נוספות בקטגוריה "ארוחות בוקר"

★ להמלצות נוספות מאזור "תל אביב" 

כניסה לחשבון שלך: