המבורגר בו השלם מחמיא לסך חלקיו!

בנץ היא מסוג ההמבורגריות השכונתיות שכולם מכירים וטוב שישנם. ההמבורגריה הטובה הזו בשכונה שלך שברגע של רעב מתקדם או צורך עז בספיגת האלכוהול בדם, שטוב שישנה. הגענו לבנץ עם אשד, אח של צוף, שתמיד עוזר לנו כשיש דברים טעימים ו/או משמינים ו/או צריך לדגום מהם יותר משתי מנות.

אסף בחר בקלאסיקציצה מבשר מיושן שנצרב בגריל, בין לחמניות רכות רכות עם ריבת בצל, איולי ברביקיו, רוקט וחסה, בצל כבוש, עגבניה טרייה ותוספת צ'דר שהשילוב הגבינתי שלה עם מתיקות הריבה מחמיא כמו חמאה לבגט, כמו ברביקיו לבשר, כמו בזיל לעגבנייה, כמו רוזמרין לתפוד, להמשיך?

צוף כהרגלה, תמיד תעדיף לדגום את הצ'יקן על פני הבשר, לכן בחרה בניו אורלינס צ'יקן – חזה עוף מתובל היטב עם בצל מקורמל ואיולי נענע-צ'ילי חרפרף ומרענן, רוקט וחסה, בצל כבוש ועגבנייה טרייה. אסף טעם והתחיל להודות שיש מצב טוב שבהמשך הוא יעדיף את הסגנון הצ'יקני מאשר הבשרי אבל על זה, בכתבה נפרדת 🙂

הצ'יפס שנבחר הוא מיקס צ'יפס שום (שהרי תמיד נעדיף מיקס תפו"א ובטטה כדי לרצות את כולם פה בבית) שתובל בשום ותבלין עשבים מיובשים שהופך אותו לאחד הצ'יפסים המיוחדים בעיר. רגע, רגע, קראתם את זה? שלא תעבירו את זה סתם ככה הלאה. אחד הצ'יפסים הכי מיוחדים בעיר!

צילום: בטן מלאה

כשסיכמנו בינינו לבין עצמנו את החוויה בבנץ, הרגשנו נינוחים. הרגשנו טוב. בעיקר בנפש. מעין תחושת סיפוק. כשחפרנו על המרכיבים ומה החמיא למה, הודנו בפה מלא שמדובר בהמבורגר שבו השלם מחמיא לסך חלקיו. הרי הכי קל לזרוק סתם גבינה על המבורגר ולהתלהב מהמילה צ'יזבורגר אבל זו לא המהות של בנץ. יש פה לחמנייה טובה, בשר מיושן משובח ורטבים ותוספות שמשרתים אחד את השני. שווה ביקור!

ניסיתם את ההמבורגר של "בנץ" בהמצלתנו? תייגו "BetenMelea" באינסטגרם. נשמח לפרגון שלכם.

אפשרות לטבעוני

אפשרות לצמחוני

אפשרות לללא גלוטן

משלוחים

איסוף עצמי

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של "בנץ ברדרס" או בטלפון 03-6123452

להמלצות נוספות בקטגוריה "המבורגר ובשרים

להמלצות נוספות בקטגוריה "אוכל רחוב"

להמלצות נוספות בקטגוריה "מושחת"

להמלצות נוספות בקטגוריה "צוהריים ועסקיות

להמלצות נוספות באזור "תל אביב"

כניסה לחשבון שלך: